خبرگزاری کار ایران

دادرس خبر داد:

افزایش محسوس دمای هوا در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۹۶۰

سرپرست اداره کل هواشناسی استان گیلان بیان کرد : با توجه به گرمای هوا در روزهای آینده بیماران قلبی ، تنفسی ، سالمندان و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،  سرپرست اداره کل هواشناسی استان گیلان گفت: دمای هوای استان تا اوایل هفته آینده بتدریج ۳ تا ۷ درجه افزایش می‌یابد طوریکه دمای هوا در نواحی جنوبی ۳۶ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد و در دیگر مناطق جلگه‌ای استان ۳۴ تا ۳۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

محمد دادرس افزود:  افزایش دمای هوا روزهای پنجشنبه و جمعه هفته کنونی محسوس‌تر است.

وی به بیماران توصیه کرد: کودکان، سالمندان و بیماران قلبی – عروقی تا حد امکان از تردد در ساعت اوج گرما خوداری کنند.

سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان به کشاورزان و صاحبان واحدهای تولیدی بویژه مرغداران و گلخانه‌داران هم تاکید کرد: تمهیدات لازم را برای مقابله با افزایش دمای هوا بیاندیشند.

 دادرس از شهروندان و گردشگران خواست برای جلوگیری از آتش‌سوزی از روشن کردن آتش در جنگل خودداری کنند.

وی در ادامه گفت: دریای خزر با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر از امروز تا اوایل هفته آینده برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا مناسب است.

دمای کنونی هوای رشت، مرکز گیلان ۳۱ درجه سانتی‌گراد و رطوبت هوای این شهر ۶۶ درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز