خبرگزاری کار ایران

لوکاس هرناندز:

مقابل بلژیک مثل یازده تازی خواهیم بود!

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۵۳۶

یک روز پس از صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی، لوکاس هرناندز، مدافع چپ فرانسه و اتلتیکومادرید در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی سه‌شنبه تیمش مقابل بلژیک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرانسه به عنوان بخت اصلی قهرمانی تیم قدرتمند بلژیک را پیش روی خود می‌بیند و هرناندز با امیدواری بالا درباره شانس تیمش در این بازی صحبت کرده است.

چند ماه قبل هنوز ملی‌پوش هم نبودی. حالا قرار است در نیمه‌نهایی جام جهانی بازی کنی. چه حسی داری؟

 این برایم غیرقابل تصور است. شش ماه پیش حتی فکر نمی‌کردم که انتخاب شوم. حالا که به نیمه‌نهایی رسیدیم باید تا جایی که می‌توانیم از آن لذت ببریم، چرا که ممکن است دیگر هرگز آن را تجربه نکنیم.

بازی با بلژیک را چطور می‌بینی؟

 می‌دانیم که آنها تیم خیلی بزرگی هستند. آنها ستاره‌های خیلی خوبی مثل آزار و لوکاکو دارند. باید در دفاع خیلی مراقب باشیم، چون خیلی سریع باز می‌شوند. می‌دانیم باید چه کار کنیم و تلاش می‌کنیم با تمرکز بالایی بازی کنیم تا بتوانیم آنها را شکست بدهیم. می‌دانیم که کار آسانی نداریم، ولی برای آنها هم همینطور خواهد بود.

برای مهار ادن هازارد چه برنامه‌ای دارید؟

 ما در یک هشتم نهایی آرژانتین را حذف کردیم و به بهترین بازیکن جهان (مسی) اجازه ندادیم پایش به توپ بخورد. (خنده خبرنگاران) این واقعیت است. باید کاری کنیم که تا جای ممکن توپ به او نرسد.

محرومیت توما مونیه، مدافع راست بلژیک چه چیزی را تغییر می‌دهد؟

 او بازیکن خیلی بزرگی است و این را در پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی دیده‌ایم. این اتفاق خوبی است که او غایب است، ولی بازیکن جانشین هم دست کمی از او ندارد و شاید بهتر هم باشد.

بلژیک در رده‌بندی فیفا از فرانسه بالاتر است (3 در برابر 7) و برزیل را حذف کرده. فکر می‌کنی آنها بخت بیشتری داشته باشند؟

 اصلا. این بازی 50-50 است. در نیمه نهایی تیم مدعی وجود ندارد. آنها در رده‌بندی از ما بالاترند، ولی ما بازیکنان جوان مستعدی داریم. هر تیمی بهتر باشد بازی را می‌برد.

در فرانسه همه درباره احتمال قهرمانی شما صحبت می‌کنند. اوضاع درون تیم چطور است؟

 در این باره صحبت نمی‌کنیم، ولی می‌دانیم که می‌توانیم قهرمان شویم. همه ما بازیکنان بزرگ و جاه‌طلبی هستیم. وقتی به جام جهانی می‌آیید، طبیعی است که به فکر قهرمانی باشید. می‌دانیم که این کار میسر است و هرگز این قدر به آن نزدیک نبوده‌ایم. تنها دو بازی دیگر باقی مانده. اول باید از بلژیک عبور کنیم. برای رسیدن به فینال با تمام وجود تلاش می‌کنیم. سه‌شنبه در زمین شاهد یازده تازی خواهید بود، به علاوه سه بازیکنی که بعدا به زمین می‌روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز