خبرگزاری کار ایران

آنالیز «فرانس‌فوتبال» از تاثیر گریزمان بر بازی فرانسه (عکس)

حملات اتلتیکومادریدی خروس‌ها!

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۸۷

فرانس فوتبال پس از صعود آبی ها به نیمه نهایی، ضمن تمجید از عملکرد مثبت گریزمان به تحلیل بازی ها او پرداخته است.

 

به گزارش ایلنا و به نقل از «فرانس فوتبال» آنتوان گریزمان علاقه زیادی دارد تا حین بازی درجایی بازی کند که انتظار آن نمی رود! گریزمان که در بازی روز جمعه، خصوصا در نیمه اول مانند همیشه کار نکرد و توپ های زیادی را از دست داد.

اما نکته کار در همین سبک بازی گریزمان است. او با الهام از بازیش در اتلتیکو مادرید برای بازی رد عقب زمین انتخاب می شود تا با حضور در یک سوم میانی میدان، از فشار پرسینگ حریف کم کند و آرام آرام با اضافه شدن از فضای پشت به کمک هم تیمی ها بیاید؛ اتفاقی که البته در ابتدا فشار کار را روی تیم بیشتر می کند.

حملات اتلتیکومادریدی خروس‌ها!

شکل شماتیک از نقاط حضور گریزمان در زمین

 

هرچند این مساله با تنها بودن ژیرو در فاز تهاجمی و تقابل با زوج گودین-خیمنز همراه بود اما با گذشت زمان برنامه بعدی حملات آغاز می شود. جایی که گریزمان مدافعین اروگوئه را به جلو می کشد و امباپه می تواند آزادانه از وینگ راست فرار کند. با این تفاسیر شاید او حتی 20 متر از صحنه اصلی دور باشد اما تاثیرگذار است. جالب است بدانید مهاجم اتلتیکو در بازی تیم ملی تنها دو بار توپ را در محوطه جریمه حریف لمس کرد. استراتژی خاصی که البته موقعیت های کمتری را برای گلزنی او ایجاد می کند.

به هرحال، موقعیت خاص او باعث می شود تا در فاز تدافعی نیز به تیم کمک کند، خصوصا در نیمه دوم که مدیریت اوضاع از اهمیت بیشتری برخوردار است. پیاده کردن تاکتیک های اتلتیکومادریدی گریزمان در بازی ملی، باعث توپ گیری در نیمه خودی و شروع حملات از آن جا می شود. تاکتیک تاثیرگذاری که به حضور گریزمان در متن اکثر گل های فرانسه در این جام منجر شده است.

 

شکل زیر نیز به طور شماتیک محل تکل های گریزمان را نشان می دهد که اکثرا در زمین خودی اتفاق افتاده است.

حملات اتلتیکومادریدی خروس‌ها!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز