خبرگزاری کار ایران

روزی با دانشگاه تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۱۰

‎واحد ارتباط دانشگاه با خانه و مدرسه معاونت فرهنگی، پیرو برگزاری اولین دوره از برنامه «روزی با دانشگاه تهران» در سال 1396، دومین دوره از این برنامه را با شعار «من دانشگاه تهرانی هستم»، دوشنبه 8 مرداد سال جاری از ساعت ٩ تا ١٦ در همه پردیس‎ها و دانشکده‎های دانشگاه تهران برگزار می‎کند.

به گزارش ایلنا، برنامه روزی با دانشگاه تهران در راستای ارتباط دانشگاه و جامعه، آشنایی مردم به‎ویژه دانش‎آموزان با فضای دانشگاه و نشان‎دادن فضای علمی با نشاط و به‎منظور ایجاد علاقه، انگیزه و‌ روحیه تلاش برای ورود به نماد آموزش عالی ایران «دانشگاه تهران» و جذب دانشجویان برتر، برگزار می‎شود و علاقه‎مندان می‎توانند تا 5 مرداد برای شرکت در این برنامه ثبت نام کنند.  

اهداف این برنامه شامل آشنایی دانش‎آموزان با رشته‎های تحصیلی دانشگاه تهران، آشنایی با امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان، معرفی امکانات، موقعیت، جایگاه ملی و بین‎المللی دانشگاه تهران برای دانش‎آموزان، خانواده‎ها و مربیان، آشنایی با فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران، معرفی قطب‎های علمی دانشگاه تهران برای جذب دانش‎آموزان برتر، معرفی چهره‎های ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران و آشنایی با اهداف، ارزش‎ها و سبک زندگی در دانشگاه تهران است.

جامعه هدف این برنامه دانش‎آموزان نخبه و علاقه‎مند، خانواده دانش‎آموزان و مربیان و مدیران مدارس برتر، هستند. در این برنامه، افراد علاقه‌مند برای آشنایی با دانشگاه تهران، رشته‌های تحصیلی، اعضای هیئت علمی، مفاخر، دستاوردها، امکانات و تجهیزات آن می‌توانند از دانشگاه دیدن کنند.

در این مراسم یک‌روزه، تورهای بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و تاریخی دانشگاه تهران، نشست‌های تخصصی در خصوص معرفی رشته‌های تحصیلی و زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای دانش آموزان، داوطلبان ورود به دانشگاه و خانواده‌های آنان تدارک دیده شده است.

علاقه‎مندان برای ثبت‌نام الکترونیک می‎توانند حداکثر تا ٥ مرداد ١٣٩٧ به پایگاه اینترنتی اداره کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس http://cultural.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز