خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

استان لرستان از عدم توازن منطقه‌ای رنج می‌برد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۲۵

استاندار لرستان در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل اطلاعات لرستان بیان داشت: لرستان از عدم توازن منطقه‌ای رنج می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در لرستان، سیدموسی خادمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل اطلاعات استان اظهار کرد: سیاست اصلی ما در استان باید حفظ وحدت و انسجام باشد برای همین با هم بودن را انتخاب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته به تشکیل شورای دانا در استان اشاره کرد و افزود: این شورا متشکل از استاندار، مجمع نمایندگان، ائمه جماعت و دادگستری استان است چرا که اینان در تصمیم‌گیری‌ها تاثیر دارند و باید تلاش ک نیم وحدت بین آنها افزایش یابد.

خادمی با اشاره به اینکه لرستان از عدم توازن منطقه‌ای رنج می‌برد، ادامه داد: اگر شرایط اقتصادی تغییر کند مناطقی مانند لرستان بیشترین آسیب را دیده و مشکلات حادتری به آنها تحمیل خواهد شد برای همین دولت باید توجه بیشتری به این مناطق داشته باشد.

استاندار لرستان به ارزیابی‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه لرستان جزو استان‌های با عملکرد عالی در این رابطه است، اضافه کرد: هم‌اکنون لرستان جزو ده استان برتر در زمینه ارزیابی اقتصاد مقاومتی است اما چون در رنکینگ از استان‌های پایین جدول محسوب می‌شود باید با سرعت بیشتری پیش رود چراکه با حرکت معمولی امکان ندارد جایگاه آن تغییر یابد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که در سال ۹۷ جایگاه بهتری را داشته باشیم، بیان داشت: حضور مدیران کل در شهرستان‌ها کم است که طبق آمارهای ارائه شده برخی فوق‌العاده پایین هستند. این حضور حتما می‌تواند بخشی از مشکلات را حل کند برای همین برنامه داریم که از هفته‌های آینده شورای برنامه‌ریزی را به بخش‌ها ببریم تا در آنجا تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.

خادمی در پایان از عملکرد مدیرکل سابق اطلاعات تقدیر و بیان کرد: وی در بخش‌های امنیتی و سایر موضوعات کمک‌های خوبی به مجموعه مدیریتی استان کرده و امیدواریم در هر جا که هستند موفق باشند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز