خبرگزاری کار ایران

شفر نگفت تو را نمی‌خواهم

سام‌کن: به سپیدرود برگشتم تا به تیم خودم کمک کنم

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۰۳

مدافع جوان سپیدرود رشت پس از امضای قرارداد با استقلال تهران و آغاز تمرینات آماده سازی آبی‌ها، به رشت برگشت.

به گزارش ایلنا، یکی از بازیکنانی که با استقلال قرارداد بسته بود ولی بعد از چند روز با این تیم فسخ قرارداد کرد، امید سام‌کن مدافع جوان سپیدرود رشت است. اینکه چه اتفاقی رخ داد و سام‌کن از استقلال جدا شد و به تیم سابقش برگشت، گفت‌وگویی با وی انجام دادیم

به سپیدرود برگشتی؟

بله، من به سپیدرود برگشتم و قراردادم را تمدید کردم تا یک فصل دیگر برای این تیم بازی کنم.

چطور شد به استقلال رفتی ولی بعد از چند روز جدا شدی؟

استقلال به من پیشنهاد داد و من هم چون سپیدرود بلاتکلیف بود پیشنهاد این تیم را پذیرفتم و قرارداد بستم. وقتی پیشنهاد دادند، همه چیز را بررسی کردم و قرارداد بستم.

با کی قرارداد بستی؟

با آقای توفیقی.

شفر خبر داشت؟

آقای شفر ایران نبود و من با کسی وارد مذاکره شدم که مسوول نقل و انتقالات استقلال بود. آقای توفیقی مسوول نقل و انتقالات استقلال از من خواست تا با تیم قرارداد ببندم. آیا من کار غیرقانونی انجام دادم؟ من بازیکن لیگ برتری بودم و در سپیدرود فیکس بازی می‌کردم. بازیکن زیر 23 سال هستم و افتخار می‌کنم که از تیم دسته دومی نیروی زمینی رفتم به تیم لیگ برتری و فیکس بازی کردم. بازیکنی نبودم که سنم بالا باشد و سفارشی جایی بروم یا اینکه فوتبال بازی نکرده باشم و من را بگیرند. در هر حال اتفاق خاصی رخ نداده و من هم با اینکه با استقلال قرارداد بسته بودم ولی فسخ قرارداد کردم و به سپیدرود برگشتم. امیدوارم هم استقلال و هم سپیدرود در لیگ برتر موفق شوند.

یک شایعاتی مطرح شده که تو پایان فصل در تمرین استقلال شرکت کرده بودی!

این خبر هم خیلی عجیب است! مگر می‌شود بازیکنی که تازه لیگ به پایان رسیده برود در تمرین تیمی شرکت کند که درگیر مسابقات آسیایی است؟! واقعا این خبر خنده‌دار است. من تا حالا نه دیدم و نه شنیدم که پایان فصل تیمی بخواهد از بازیکنی دعوت کند که در تمریناتش شرکت کند. به هر حال از این شایعات زیاد مطرح می‌شود که نباید به آن توجه کرد. من همه چیز را توضیح دادم تا هواداران دو تیم متوجه آن شوند. هواداران هر دو تیم برای من قابل احترام هستند که امیدوارم متوجه قرارداد بستن و فسخ قرارداد داخلی‌ام با استقلال بشوند. این را هم اضافه کنم که خود آقای شفر به من نگفت تو را نمی‌خواهم و او من را به عنوان مدافع رزرو گرفته بود که خودم نخواستم به عنوان بازیکن رزرو در استقلال بمانم. البته روزی که آقای شفر من را در ترکیب جوانان گذاشت همان روز با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفتم و گفتم بهتر است با استقلال ادامه ندهم هرچند خودشان نیز همان روز اعلام کردند که جذب سام‌کن منتفی شده است.

الان با کدام سپیدرود قرارداد بستی؟

من با سپیدرودی که مالک آن آقای محمد نوین است و سرمربیگری‌اش را نیز آقای عزیزی برعهده دارد قرارداد بستم.

همین تیم در مسابقات شرکت می‌کند؟

تا جایی که من خبر دارم این تیم در مسابقات شرکت خواهد کرد. من با آقای عزیزی صحبت کردم و او هم درخواست کرد با سپیدرود قرارداد امضا کنم که این کار را کردم.

قبول داری بدنسازی را از دست دادید؟

کاملا درست است ولی مجبوریم با همین روند ادامه بدهیم. امیدوارم مشکلات و حواشی همین جا تمام شود تا سپیدرود با آرامش آماده لیگ برتر شود. فصل گذشته به سختی توانستیم سهمیه تیم را حفظ کنیم که مطمئن باشید لیگ امسال سخت‌تر از لیگ فصل گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز