خبرگزاری کار ایران

آزمون ورودی دوره «مطالعات فیلم» در مدرسه ملی سینما برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۷۰

آزمون ورودی دوره آموزش عالی «مطالعات فیلم: نظریه، نقد و تحلیل» مدرسه ملی سینمای ایران با حضور متقاضیان این دوره آموزشی برگزار شد و نتیجه این آزمون به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، آزمون ورودی دوره آموزش عالی «مطالعات فیلم: نظریه، نقد و تحلیل» مدرسه ملی سینمای ایران روز چهارشنبه 13 تیرماه در محل مدرسه ملی سینمای ایران برگزار شد. اغلب متقاضیان حضور در این دوره دانش آموخته سینما بودند و از میان 45 متقاضی، افرادی از شهرهایی چون سنندج، گرگان، شیراز، اصفهان در آزمون ورودی مدرسه ملی سینما شرکت کردند.

طبق برنامه ریزی انجام شده، اسامی پذیرفته شدگان در دوره آموزش عالی «مطالعات فیلم: نظریه، نقد و تحلیل» مدرسه ملی سینما، به زودی از طریق روابط عمومی مجموعه جهت تکمیل فرآیند ثبت نام اعلام می‌شوند.

مدرسه ملی سینمای ایران به منظور ارتقای فضای نظریه، تحلیل و نقد در سینما در نظر دارد با حضور مدرسانی از میان برجسته‌ترین منتقدان و صاحب‌نظران ملی و بین‌المللی دوره آموزش عالی «مطالعات فیلم: نظریه، نقد و تحلیل» را برگزار کند. به این ترتیب این دوره آموزش عالی اواخر تیرماه آغاز می‌شود و 9 ماه ادامه دارد.

 «اصول نقد: مفاهیم و روش‌شناسی»، «نظریه در سینما»، «آسیب‌شناسی نقد در سینمای ایران»، «زیبایی‌شناسی سینمای معاصر ایران و جهان»، «روایت و روایت‌شناسی»، «قصه‌گویی در سنت ایرانی»، «مفهوم ژانر»، «ژانر در تاریخ سینما»، «ژانر در تاریخ سینمای ایران» و موضوعات میان‌رشته‌ای نظیر «سینما و روان‌شناسی»، «سینما، سیاست و جامعه» و «سینما و فلسفه» از جمله مباحثی هستند که در این دوره طرح خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز