خبرگزاری کار ایران

کتاب «گفتارهای سینمایی فخرالدین انوار» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۵۳

کتاب «گفتارهای سینمایی فخرالدین انوار» به کوشش محمدعلی حیدری منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «گفتارهای سینمایی فخرالدین انوار» شامل چهار گفتار از  سخنرانی‌های فخرالدین انوار از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۲ است که به کوشش  محمدعلی حیدری منتشر شده است.

این کتاب در چهار فصل، در قالب چهار گفتار تقسیم بندی شده است. گفتار نخست شامل سخنرانی‌هایی است که طی هفت سال در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ایراد شده است. گفتار دوم شامل سخنرانی در جمع اهالی سینماست که از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۲ همه‌ساله در اسفندماه صورت می‌گرفت.

گفتار سوم گزارشی است از نشست نشست فخرالدین انوار و محمدمهدی حیدریان با کارگردانان است که در اردیبهشت و خرداد سال 71 انجام شد. و گفتار چهارم به گفتگوی جمعی  فخرالدین انوار و سیدمحمد بهشتی با نویسندگان مربوط می‌شود.

محمدعلی حیدری گردآوردی کتاب‌هایی چون: «گفتگوهای سینمایی سیدمحمد بهشتی (دهه شصت- جلد ۱)»، «سینمای دهه شصت؛ از نگاه مدیران سینمایی»، «سرگذشت لابراتوارها در سینمای ایران»، «سینمای دهه شصت از نگاه منتقدان»، «از نگاه سینماگران؛ دهه ۱۳۶۰» و «گفتگوهای سینمایی سیدمحمد بهشتی (دهه شصت- جلد ۲)» را در کارنامه خود دارد و همچنین مجری طرح کتاب «زیر پوست قصه‌ها؛ سینمای رخشان بنی‌اعتماد» و «رازهای جدایی؛ سینمای اصغر فرهادی» بوده است.

این کتاب در ۳۸۶ صفحه و به قیمت ۳۹۵۰۰ تومان توسط نشر دیبایه منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز