خبرگزاری کار ایران

در آن زمان همه به من می خندیدند!

اظهارات جالب سرمربی پرسپولیس درباره لوکا مودریچ

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۴۲

سرمربی باشگاه پرسپولیس که پیش از آن سابقه مربیگری لوکا مودریچ را نیز داشته است، از روزهایی می گوید که اعتقاد داشت شاگردش به یکی از بهترین های دنیا تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا و به نقل از نشریه «فورفورتو» سرمربی سابق دیناموزاگرب، برانکو ایوانکوویچ با تمجید از لوکا مودریچ او را همواره یکی از بهترین های جهان دانسته است.

مودریچ سی و دو ساله پیش از انتقالش به لیگ جزیره و بازی برای تاتنهام زیر نظر برانکو و در تیم دینامو به میدان می رفت.  برانکو پیش از بازی پلی آف تیمش برابر وردربرمن در سال 2007 اعلام کرده بود که مودریچ (که در آن زمان 21 ساله بود) از دیگو بازیکن سابق تیم ملی برزیل بهتر است.

هرچند این بار ایوانکوویچ با خنده از آن خاطراتش یاد می کند اما لوکا در مسیر ستاره شدن برای کرواسی و رئال مادرید قهرمان جام باشگاه های اروپا شده و حالا به جام جهانی فکر می کند. او در گفت و گو با خبرنگار «اومنی اسپورت» خاطرنشان کرد: بسیار مفتخرم که می توانم بگویم در دینامو مربی او بوده ام. حتی آن زمان که اعلام کردم او یکی از بهترین ها خواهد شد، او را با دیگو و یا حتی بهتر از دیگو مقایسه می کردم. وقتی آن موقع این حرف ها را می زدم، خیلی ها به من می خندیدند اما این برای من روشن بود که به حقیقت می پیوندد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز