خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

آغاز راند سوم شگفتی سازان جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۴۱

رقابت های هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از امشب در روسیه آغاز می شود تا چهار تیم برتر این دوره شناخته شوند.

به گزارش ایلنا ، با پایان یافتن مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه چهره هشت تیمی که به عنوان تیم های برتر به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند معین شدند برخلاف پبش بینی‌ها تیم‌های بزرگی چون اسپانیا ، آرژانتین ، پرتغال ، آلمان ، مکزیک، لهستان و....ازجام جهانی خداحافظی کردند.   

خیلی از کارشناسان فوتبال وحتی پیشکسوتان و باتجربه های فوتبال دنیا که از قبل هم ستاره های حاضر درتیم های بزرگ دنیا دلیل بررسیدن آن تیم ها به مرحله نیمه نهایی وفینال ضامن پیروزی آن تیم ها می دانستند با این نتایج بدست آمده شگفت زده شدند.  

به هرحال جام جهانی روسیه را باید در طی بیست دوره از جام های جهانی یک شگفتی بحساب آورد چراکه همگان دیدند که تیم های مطرح دنیا که قهرمانی و نایب قهرمانی جهان  وقهرمانی قاره اروپا را یدک میکشیدند ناکام شدند وجام را ناتمام رها کرده به کشورشان بازگشتند.   

هم اکنون تیم های اروگوئه ، فرانسه ، بلژیک ، روسیه ، انگلستان ، سوئد ، برزیل و کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه حضوردارند که طی امروز و فردا در ورزشگاههای روسیه بایستی دیدارهای خودرا برگزارکنند تا چهارتیم برتر برای تعیین قهرمان جام جهانی نبرد بزرگی را آغاز کنند

در ادامه این رقابت ها امروز ابتدا اروگوئه با فرانسه و سپس برزیل با بلژیک روبرو خواهد شد دیدارهای امروز که بناچاردوتیم از گردونه مسابقات حذف می شود نبرد بسیار سخت و نفس گیری است وباید منتظر ماند ودید آیا بزرگان این مرحله هم حذف می شوند یا خودرا به مرحله نیمه پایانی خواهند رساند.  

اما فردا هم روسیه شاهد دو بازی نفس گیر و حساس است که ابتدا تیم های ملی فوتبال سوئد وانگلیس به مصاف هم میروند ، که بنظر میرسد این بازی یکی از دیدارهای تماشایی و بی نظیر این دوره از رقابت ها باشد چراکه تیم ملی سوئد همراه درمقابل انگلیس خوب ظاهر شده وبرتر میدان بوده حالا فردا باید دید کدام تیم مسافر نیمه نهایی خواهد شد.  

اما این سوی قضیه روسیه میزبان که تا حالا شگفتی ساز بوده و توانسته از میان بزرگان فوتبال دنیا خودرا دربین هشت تیم جا بزند فرداشب کارآسانی در برابر تیم آماده کرواسی نخواهد داشت هرچند که روس ها دربازی آخر مرحله یک چهارم نهایی با حمایت انبوه تماشاگران روسی که از اقصی نقاط خاک روسیه و از اقوام مختلف روسی خواهند بود روبرو هستند اما حساسیت این بازی هردوتیم را وادارمی کند که با احتیاط کامل درمقابل هم صف آرایی کنند و شاید این بازی هم شگفتی جدیدی را درتاریخ جام جهانی به ثبت برساند.  

به هرحال بنظر میرسد که چهاربازی مرحله یک چهارم نهایی جذابیت اش خیلی بیشتر از رقابت های قبلی این جام باشد و هوادران و تماشاگران حاضر در روسیه و همچنین میلیون ها بیننده تلویزیونی از دیدن این مسابقات لذت ببرند.   

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز