خبرگزاری کار ایران

شایعه در باشگاه پرسپولیس: علی دایی و رفقا سرخ‌ها را از آسیا حذف می‌کنند!

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۲۹۲

برای تسویه حساب با بدهکاران، پرسپولیس تا دهم تیر مهلت داشت اما با وجودی که چهار روز هم از پایان این مهلت گذشته، حتی یک ریال از بدهی‌های باشگاه کم نشده است.

به گزارش ایلنا، هنوز نه با علی دایی که سنگین‌ترین پول را از پرسپولیس طلبکار است، توافق شده و نه پول امثال میثاق معمارزاده و محمدامین آرام‌طبع و شاکی‌های خارجی را پرداخت کرده‌اند. موضوعی که بدون شک کنفدراسیون فوتبال آسیا نادیده‌اش نخواهد گرفت و هر لحظه اراده کند، می‌تواند تهدید خود مبنی بر حذف باشگاه‌های بدهکار از لیگ قهرمانان را عملی کند. یکی از این بدهکارها هم پرسپولیس است که حالا دیگر حتی گرشاسبی هم از حذف احتمالی‌اش خبر داده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی و اینکه این باشگاه به‌خاطر افزایش قیمت دلار نتوانسته طلب بازیکنان خارجی خود را بپردازد، گفته: «حقیقت این است که در چنین شرایط سخت و حساسی بانک مرکزی هم دست‌های ما را بسته و حاضر نیست به باشگاه ارز دولتی بدهد. فقط اسمش این است که ما باشگاه دولتی هستیم وگرنه اصلاً حمایت‌های لازم از باشگاه‌ صورت نمی‌گیرد. ما الان باید پول طلبکاران خارجی‌مان را به دلار پرداخت کنیم. از طرفی تیم در کرواسی است و ما یک دلار هم در باشگاه نداریم. در حالی که اگر نتوانیم با طلبکاران خارجی‌مان تسویه کنیم، با محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهیم شد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز