خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان انصاری و نورانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۲۵۱

استاندار گیلان همزمان با سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی معاون عمرانی وی، با خانواده این بزرگواران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  مصطفی سالاری در این دیدار که با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران انجام شد، با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم شهیدان خلوص نیت آنها است، به شرایط خاص خدمت در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شرایط امروز جامعه ما نیز مدیرانی آنگونه می‌طلبد.

وی گلایه مندی مردم از مسئولان را حق طبیعی آنها دانست و با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم حرف آنها را بشنویم، خاطرنشان کرد: مادامی که در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم، فارغ از نتیجه حاصله مردم از ما راضی خواهند بود.

استاندار گیلان به خلوص در نیت و عملکرد شهیدان انصاری و نورانی اشاره کرد و گفت: باید از این شهیدان بزرگوار الگو برداری کنیم تا بتوانیم در مسیر خدمت به مردم صادقانه رفتار کنیم.

گفتنی است، استان گیلان حدود هشت هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۲۵۷ نفر از آنان شهدای کارمند هستند.

شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی سحرگاه پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز