خبرگزاری کار ایران

اکبر خبر داد:

نشت‌یابی بیش از 7 هزار و 100 کیلومتر از شبکه گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۰۹۲

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی بیش از 7 هزار و 100کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز در سه ماه اول سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: این نشت‌یابی‌ها در 17 شهر استان انجام شده که معادل 29 درصد کل خطوط گاز در استان است.

وی با اعلام اینکه میزان نشت‌یابی در بهار امسال یک رکورد محسوب می‌شود، گفت: شرکت گاز تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات خود انجام می‌دهد و در همین راستا علاوه بر نشت یابی از شبکه‌ها، بیش از 172 هزار انشعاب و 57 ایستگاه گاز را در سه ماه اول امسال مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار داده است.

 اکبر با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی، بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین عزیز تاکید کرد.

مدیرعامل گاز گیلان در پایان اظهار داشت: این شرکت مسئول تأمین امنیت تأسیسات گاز تا درب منازل مشترکان است و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تجهیزات گازی مانند بخاری، پکیج، اجاق گاز، آبگرمکن و... در داخل خانه‌ها ندارد پس مشترکان گرامی باید با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد سبب افزایش سطح ایمنی مصرف گاز در منازل خود شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز