خبرگزاری کار ایران

پرسنل کشتی پرین آتش کامیون غلات را مهار کردند

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۶۲

معاون فنی کشتیرانی دریای خزر از اقدام به موقع پرسنل یکی از کشتی‌های این شرکت در اطفای حریق یک کامیون در «بندر امیرآباد» خبر داد.

به گزارش ایلنا، «حمید حق پناه» با بیان اینکه روز گذشته (سه‌شنبه) یک کامیون در حین انجام بارگیری غلات از کشتی پرین در بندر امیرآباد دچار آتش‌سوزی در بخش موتور شد، گفت: دیدبان کشتی پرین با مشاهده این اتفاق به سرعت فرمانده کشتی را مطلع کرده وی نیز پرسنل را برای انجام عملیات اطفا به سمت کامیون اعزام می‌کند که با اقدام به موقع و سریع آنها آتش مهار می‌شود.

وی با اعلام اینکه آتش در همان محدوده موتور کامیون حادثه دیده کنترل و مهار شد از سلامت افراد حاضر در صحنه و محموله کامیون خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه پرسنل شناورهای کشتیرانی دریای خزر در زمینه ایمنی بویژه اطفای حریق آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند و در طول خدمت خود با انجام مانورهای متعدد آمادگی در این زمینه مهم و حیاتی را همواره حفظ می‌کنند.

در پی اقدام به موقع پرسنل کشتی پرین در مهار آتش‌سوزی در بندر امیرآباد که می‌توانست با توجه به محموله کشتی به حادثه‌ای بزرگ و فاجعه بار ختم شود، سیاوش رضوانی (مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد) با صدور تقدیرنامه‌ای از کاپیتان علی اکبر غفوری (فرمانده کشتی پرین) و دیگر پرسنل این کشتی از شناورهای کشتیرانی دریای خزر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز