خبرگزاری کار ایران

کمبود ۷ هزار نیروی اورژانس در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۴۱

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور گفت: در حال حاضر با کمبود حدود 7 هزار نیروی انسانی در سراسر کشور مواجه هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد فتحی معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: سی و سومین اجلاس رؤسای مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور در شهر همدان درحال برگزاری است.

وی افزود: این جلسه با هدف هم‌اندیشی و تبادل‌نظر در خصوص ارائه خدمات توسط سازمان اورژانس برای رفع مشکلات برگزار شده است.

فتحی با بیان اینکه با برگزاری ۸ کارگاه به بررسی موانع و مشکلات این سازمان خواهیم پرداخت، توضیح داد: در پایان این جلسه راهکارهایی برای خدمت بیشتر و بهتر به هم‌وطنان در خصوص اورژانس پیش‌بیمارستانی ارائه خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: سازمان اورژانس کشور وظیفه ارائه خدمات به هم‌وطنان را برعهده دارد و در حال حاضر مهمترین چالش این سازمان، تأمین منابع مالی است.

فتحی افزود: منابع مالی ما محدود بوده و ما باید با وجود این مشکلات، کارها را به خوبی پیش ببریم.

وی با اشاره به موضوع کمبود نیروی انسانی در این سازمان توضیح داد: ظرفیت استخدامی سازمان اورژانس محدود است،‌ اما تعداد پایگاه‌های ما در سطح کشور در حال افزایش است که برای تکمیل و ساخت این پایگاه‌ها نیازمند منابع مادی و انسانی هستیم.

فتحی ادامه داد: در حال حاضر برای تجهیز سازمان اورژانس و خرید آمبولانس‌های بیشتر با کمبود منابع مالی مواجه هستیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر با کمبود حدود ۷ هزار نیروی انسانی در سراسر کشور مواجه هستیم که برای خدمت‌رسانی و رفع این محدودیت از بخش خصوصی کمک گرفته‌ایم.

گفتنی است سی‌وسومین اجلاس رؤسای مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور صبح امروز آغاز و تا روز پنج شنبه چهاردهم تیرماه در شهر همدان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز