خبرگزاری کار ایران

کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مردم روستاهای خرمشهر و آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۸۴۰

در پی بروز مشکل جدی آب شرب در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، تیم ویژه‌ای به نمایندگی از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) جهت بررسی و کمک‌رسانی به فرایند تامین آب شرب مردم روستاهای این دو شهر اعزام شد.

به گزارش ایلنا، در پی بروز مشکل جدی آب شرب در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، تیم ویژه‌ای به نمایندگی از  محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به سرپرستی مهندس جعفری مدیرعامل بنیاد برکت جهت بررسی و کمک‌رسانی به فرایند تامین آب شرب مردم روستاهای این دو شهر اعزام شد.

این گروه پس از بازدید از مناطق روستایی و صحبت با مردم و گروه های جهادی حاضر در مناطق روستایی که دچار مشکل آب شرب هستند و نیز با دریافت نظرات مسئولین شهری و روستایی ضمن انعقاد یک تفاهمنامه همکاری با فرمانداران شهرستان‌های خرمشهر و آبادان اقدام به تامین ۱۰۰ مخزن ۱۰هزارلیتری آب شرب با درنظر گرفتن همه‌ی استانداردهای فنی و بهداشتی لازم جهت استقرار در روستاهای این دو شهرستان کردند که طی روزهای آتی این مخازن پس از نصب و تحویل به دهیاران در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و مشکل آب شرب را در بازه‌ی میان مدت برطرف خواهد کرد.

شایان ذکر است علاوه بر این اقدامات؛ پس از اعلام نیاز مردم روستاها در مورد ضرورت تامین آب شرب دام روستائیان جهت جلوگیری از تلف شدن دام و طیور ۱۲ تانکر با ظرفیت ۲۰۰ هزار لیتر آب  توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز وارد روستاهای شهرستانهای آبادان و خرمشهر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز