خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان- کرواسی

مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۱۲۲

مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در سال دو اسپرتو شهر زاگرب کرواسی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم که 16 کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست به مصاف فیشر از سوئیس می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران بلغارستان و مغولستان می رود.
 
در وزن 51 کیلوگرم  سید عرفان جعفریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف اسرائیل بایتازایف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران لهستان و آذربایجان روبرو می شود. در این وزن 19 نفر حضور دارند.
 
در وزن 60 کیلوگرم که 25 کشتی گیر حضور دارند علی اکبر فضلی در دور اول با علی بیگ علی بیگوف از بحرین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران ترکیه و قزاقستان می رود.
 

در وزن 71 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف شینوسوکه سوواما از ژاپن می رود و در صورت پیروزی، حریف وی در دور دوم برنده مسابقه نمایندگان گرجستان و رژیم اشغالگر قدس خواهد بود. در این وزن 20 نفر شرکت کرده اند.

 

در وزن 92 کیلوگرم که 21 کشتی گیر حضور دارند علیرضا عبداللهی در دور اول به مصاف یونس غفوراف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی میان نمایندگان آمریکا و مغولستان روبرو خواهد شد.

 

نمایندگان کشورمان ابتدا صبح فردا وزن کشی خواهند کرد و سپس رقابت های خود را از ساعت 13 فردا به وقت ایران آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز