خبرگزاری کار ایران

عسکری به ایلنا خبرداد:

آتش سوزی داروخانه در کرمان/مصدومیت 5 آتش نشان در محل حادثه

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۰۲۵

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از اطفای آتش‌سوزی داروخانه واقع در خیابان شریعتی این شهرستان خبر داد.

علی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ساعت 5:36 بامداد امروز 11 تیرماه داروخانه خیابان شریعتی شهرستان کرمان دچار آتش سوزی شد که با اطلاع سازمان آتش‌نشانی این شهرستان بلافاصله آتش‌نشانان از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

عسکری در ادامه گفت: با توجه به همجوار بودن بازار تاریخی شهر کرمان و مغازه‌های تجاری با محل آتش سوزی مهار این حریق با تلاش بی‌وقفه آتش نشانان به همراه هفت خودروی اطفای حریق و امداد و نجات آغاز شد.

وی افزود: آتش نشانان ضمن عملیات اطفای حریق از سرایت آتش به واحدهای همجوار جلوگیری کردند و اقدامات ایمنی واحدهای تجاری همجوار و نزدیک به محل حادثه انجام شد. 

عسکری عنوان کرد: در این داروخانه با توجه به وجود انبار دارو و مواد شیمیایی و همچنین کلینیک پوست در اثر این آتش سوزی دود بسیار زیادی در ساختمان و محل حادثه منتشر شده بود که آتش نشانان اقدام به تخلیه دود از محل کردند. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان افزود: این آتش سوزی پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانان این شهرستان مهار شد و ایمنی واحدهای تجاری همجوار مورد بررسی قرار گرفت. 

عسکری گفت: در این حادثه متاسفانه پنج نفر از آتش‌نشانان به علت دود زیاد ناشی از سوختن مواد شیمیایی و بهداشتی دچار مصدومیت شدند. یک نفر از آتش نشانان به بیمارستان اعزام و چهار نفر توسط عوامل اورژانس در محل حادثه تحت انجام اقدامات پزشکی و درمانی قرار گرفت. 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان افزود: علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

وی همچنین از صاحبان واحدهای تجاری درخواست کرد نکات ایمنی در نحوه انبار و چیدمان لوازم رعایت کنند و دقت شود قبل از خروج از واحد تجاری لوازم برقی خاموش شده باشد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز