خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی استان خبر داد:

انعقاد قرارداد صادرات صنایع دستی خوزستان به کشور صربستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۸۷

معاون صنایع دستی استان خوزستان گفت: با عقد قرارداد میان یک شرکت صنایع دستی در خوزستان و یک شرکت صربستانی، از این پس محصولات صنایع دستی این استان در کشور صربستان عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شکرالله قاسمی اظهار داشت: باتوجه به روی آوردن کشور صربستان به صنعت گردشگری و سفر خیل عظیم گردشگران در فصول مختلف سال به این کشور، اقداماتی به منظور معرفی محصولات صنایع دستی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا طی روزهای گذشته میان شرکت صنایع دستی سوسا از خوزستان به مدیریت علی گیم و یک شرکت صربستانی قراردادی به منظور صادرات محصولات صنایع دستی و نیز ایجاد دفتر مشترک در بلگراد منعقد شد و بر مبنای آن قرار است ظرف دو تا سه ماه آینده اولین محموله محصولات جهت عرضه به کشور صربستان صادر شود.

قاسمی با بیان این‎ که شرکت سوسا هم ‎اکنون در حال فراهم کردن مقدمات کار برای ارسال محصولات است، افزود: براساس این قرارداد بنا است در آینده‎ای نزدیک و پس از ارزیابی بازار فروش محصولات در صربستان، تولید را نیز به این کشور منتقل کنیم و با اعزام مربی در رشته‎های مختلف صنایع دستی از استان خوزستان، کار آموزش به صنعتگران صربستانی را نیز در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز