خبرگزاری کار ایران

در آستانه اکران؛

جدیدترین پوستر فیلم «بازدم» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۳۹۵

جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «بازدم» به کارگردانی آرش سنجابی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، تازه‌ترین پوستر فیلم «بازدم» به کارگردانی آرش سنجابی و تهیه‌کنندگی مشترک مهدی رئیسی، محسن جعفری قرقانی، سعید اردهالی آماده شده است.پوستر فیلم را بهزاد خورشیدی طراحی کرده است و قرار است «بازدم» از 13 تیرماه در سینماهای هنر و تجربه اکران شود.

حامدرحیمی نصر، ملیکا شریفی نیا، لیندا کیانی، الهه حصاری، نرگس محمدی، حبیب دهقان نسب، مهرداد ضیایی، مرضیه صدرایی با حضور آزیتا حاجیان و بهنام تشکر در این فیلم سینمایی نقش آفرینی می‌کنند.

داستان«بازدم» درباره پسری سی و پنج ساله است که بورسیه گرفته و اینک در واپسین روزها به واکاوی هستی دردمندش نشسته است. جایی که درهمپیمایی همسان با رنج‌هایش، به مرگ همزادش بهار رسیده است اما ریشه در جای دیگریست؛ دیافراگم بیماری که بازدم نمی‌تواند!

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: آرش سنجابی، نویسنده: آنیتا یارمحمدی، تهیه کنندگان: مهدی رئیسی، محسن جعفری قرقانی، سعید اردهالی، مدیر فیلمبرداری: محمد فضیله، تدوین: علی فضیله، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی حسینی، صدابردار: علی عدالت دوست، صداگذاری و ترکیب صدا: محمود موسوی نژاد، موسیقی متن: بیژن پرواز، طراح گریم: هادی قالیخانی و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز