خبرگزاری کار ایران

بازدید رضاداد از پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۸۱۷

مشاور عالی سازمان سینمایی و دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از «پردیس سینمایی مجتمع سیتی سنتر اصفهان» بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید علیرضا رضاداد در جریان مراحل مختلف آماده سازی های فنی و برنامه پیوستن ظرفیت‌های نمایشی این پردیس به جمع سامانه نمایش فیلم‌های سینمایی کشور قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: باتوجه به ظرفیت‌های مطلوب و استاندارد نمایش این پردیس و گنجایش هزار نفری با دارا بودن پنج سالن مدرن و مجهز به استانداردهای روز دنیا، یکی از مراکز نمایش فیلم در ۳۱ امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

رضاداد ضمن تبریک افتتاح این مجموعه به شهروندان اصفهانی، از زحمات دست‌اندرکاران احداث این پردیس و مجتمع تشکر کرد و گفت: از ویژگی‌های این پردیس غلبه وجه فرهنگی، گردشگری و هنری آن بر جنبه‌های تجاری و اقتصادی آن است.

پردیس سینمایی مجتمع سیتی سنتر نخستین و بزرگ‌ترین مرکز تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور بعد از انقلاب اسلامی در اصفهان است که به عنوان چهارمین مرکز خرید بزرگ دنیا نیز محسوب می‌شود. این مرکز در مجموع ۷ طبقه و مجتمع تفریحی و سینمایی آن در ۲ طبقه دارای ۱۰ سالن سینما، سالن‌های بازی کودکان و بازی‌های کامپیوتری، شهر اسباب بازی‌ها و ...است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز