خبرگزاری کار ایران

انتشار صد و هشتاد و هفتمین شماره «فیلم‌نگار»

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۳۰

صد و هشتاد و هفتمین شماره ماهنامه تخصصی فیلمنامه‌نویسی «فیلم‌نگار» زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، در سرمقاله این شماره از ماهنامه فیلم‌نگار به موضوع سینمای عاشورایی اشاره شده است.

در بخش سینمای ایران نیز با محمود غفاری نویسنده و کارگردان شماره ۱۷ سهیلا گفت‌وگو شده است. بررسی عناصر ملودراماتیک/ژانر در فیلمنامه آن‌سوی ابرها، بررسی کلیشه مادر در فیلمنامه دارکوب و نگاهی به ساختار دراماتیک، روند روایت داستان و شخصیت پردازی این اثر، بررسی وجوه قهرمان شکست خورده در روایت داستان شماره ۱۷ سهیلا و تحلیل رابطه شخصیت و نیاز در فیلمنامه این اثر در کنار گفت‌وگو با حسین تراب نژاد و آزیتا ایرانی فیلمنامه‌نویسان دارکوب از دیگر بخش‌های سینمای ایران در ماهنامه «فیلم‌نگار» است.

بررسی سیناپس نابودی، پلنگ سیاه، ددپول ۲، میراث پارک ژوراسیک: سقوط پادشاهی، ارتقا، شب بازی، تولی، بررسی فیلمنامه عبور از دوزخ پرده دوم، کشمکش پیرنگ های بیرونی و درونی فیلمنامه «پست»، گفت‌وگو با لیزهانا و جاش سینگر فیلمنامه‌نویسان «پست»، گفت‌وگو با فیلمنامه نویس «اوکجا» نیز ازجمله مطالب منتشر شده در بخش سینمای جهان ماهنامه فیلم‌نگار است.

در این بخش همچنین فیلمنامه کامل «رفقای خوب» به همراه یادداشت مترجم، سکانس برگزیده و تحلیل رویکرد مارتین اسکورسیزی در مواجهه با ژانر گنگستری به چشم می‌خورد.

همچنین در این شماره از ماهنامه سخنرانی «مارک بول» در سمینار بفتا منتشر شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز