خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

کشف لوازم التحریر قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال در کرج

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۴۲

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله لوازم التحریر قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از یک انباری در کرج و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام کشف لوازم التحریر قاچاق در شهر کرج، اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه از وجود یک انبار در مرکز کرج که کالای قاچاق در آن دپو شده و سپس در سطح شهر توزیع می شد، مطلع شدند .

وی افزود: ماموران پس از بررسی های صورت گرفته و اطمینان از وجود کالای قاچاق در انبار مذکور با هماهنگی مقام قضائی به آن جا اعزام و در بازرسی از انبار تعداد 654 هزار عدد انواع لوازم التحریر خارجی که فاقد مدارک و مستندات گمرکی بود کشف و انبار مذکور نیز پلمپ شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در اجرای برنامه‌های عملیاتی سال 97 که به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در راستای اولویت ها و اهداف نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با دانه درشت های قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی این استان با عوامل کالای قاچاق، برخورد قاطعانه می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز