خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان پاسخگوی مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۳۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با تمام توان، خدمات اداری خود را الکترونیکی کنند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا لرستان، گودرز امیری در همایش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت در سطح بین‌المللی بیشتر مربوط به نخبگان ایرانی است، اظهار کرد: ما توان رقابت و پیش‌روی در این زمینه را داریم.

وی با اشاره به اینکه امروزه شبکه‌های اجتماعی ذهن مردم را در تمامی زمینه‌ها به خود مشغول کرده است، افزود: با نقش فن‌آوری در زندگی اجتماعی بیگانه نیستیم و دسترسی به اطلاعات لازم در تمامی زمینه‌های زندگی اجتماعی و بشری به سهولت در دسترس است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اینکه ایجاد سامانه الکترونیک که در قانون برنامه ششم مورد تاکید بوده از سال ۹۶ در کشور لازم‌الاجرا شده است، تصریح کرد: به منظور از بین بردن فساد، شفاف‌سازی، تسهیل در ارائه خدمات، دسترسی آسان به اطلاعات لازم همه معاملات نظیر برگزاری مزایده‌ها و مناقصات باید در بستر این سامانه انجام پذیرد.

وی خدمات الکترونیک را دستاورد بشر برای رفع نیازها دانست و با بیان اینکه گستردگی وظایف و خدمات باعث شده که دسترسی به اطلاعات از طریق سنتی دیگر پاسخگو نباشد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با حداکثر توان در الکترونیکی کردن خدمات اداری اقدام کنند.

امیری با بیان اینکه در زمینه خدمات دولت الکترونیک، لرستان به عنوان استان برتر شناخته شد و نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور از استاندار تقدیر به‌عمل آوردند، بیان داشت: در تجارت الکترونیک می‌توان بدون مشکل و راحت کالای مورد نظر خود را با کیفیت مناسب خرید ‌و فروش کرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در بحث برگزاری مزایده و مناقصه برای جلوگیری از فساد و از بین بردن رابطه بر الکترونیکی کردن بستر خدمات دولت تاکید دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در کمترین زمان ممکن جواب‌گوی مسائل و مشکلات مردم باشند، اظهار کرد: در راستای تسهیل خدمت به مردم و تسریع انجام کار و خدمات دولت از خلاقیت افرادی که در زمینه‌های مختلف اقتصادی، الکترونیکی، صنعتی و... دارای طرح برتر هستند استقبال خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا همگام با سایر کشورها مسیر فناوری را طی کنیم، افزود: امیدوارم که در آینده نزدیک برای انجام کارها مردم دیگر نیاز به ارائه مدارک کتبی نداشته باشند و بتوانیم ایرادات این سامانه را در راستای ارائه خدمات برطرف کنیم.

لازم به توضیح است که در پایان این همایش از مدیران دستگاه‌های برتر در زمینه الکترونیکی کردن خدمات دولت تقدیر شد.

انتهای پیام/
زهرا احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز