خبرگزاری کار ایران

زنان استان واسط در عراق آموزش‌های مهارتی را از ایرانیان فرا می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۴۴

زنان استان واسط عراق توسط مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای را فرامی‌گیرند.

به گزارش ایلنا، استاندار و معاونین استاندار ایلام، رؤسای دانشگاه ایلام و علوم پزشکی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان با استاندار واسط عراق و مقامات محلی در کشور عراق دیدار و گفتگو کردند.

نصری (مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام) در این دیدار، گزارشی از روند فعالیت‌ها و آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین اداره‌ کل آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای این استان را ارائه کرد.

وی اعلام کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام آمادگی کامل برای پذیرش کارآموزان عراقی در همه رشته‌های آموزشی در سطح این استان و در صورت نیاز در سایر استان‌های کشور نیز دارد.

مهدی فرهان (رئیس مرکز علمی کاربردی واسط عراق) با تشریح چگونگی ارائه آموزش‌های مهارتی در کشور عراق و استان واسط و با اشاره به روند همکاری‌های خوبی که در گذشته بوده، خواهان افزایش ظرفیت همکاری‌ها شد.

ارائه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای به زنان واسط عراق توسط مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام، فراهم کردن زمینه همکاری در خصوص ارائه آموزش‌ها در حوزه صنعت مخابرات و اجرای دوره‌های تکمیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد علمی – کاربردی اتباع واسط عراق در مراکز علمی- کاربردی آموزش فنی وحرفه‌ای ایلام ازجمله موارد مورد تأکید در دیدار مذکور بود.

فراهم کردن مقدمات ایجاد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در استان واسط عراق و تسهیل در صدور مجوزهای لازم در این خصوص و ارائه آموزش‌های موردنیاز پسران استان واسط عراق در مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای استان ایلام در حوزه صنعت و کشاورزی از دیگر موارد مورد تأکید در دیدار مذکور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز