خبرگزاری کار ایران

با پایان رقابت‌های مرحله گروهی؛

تیم های صعود کننده به مسابقات کاراته گیلان مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۴۰

تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاراته قهرمانی استان گیلان (جام رمضان) مشخص شدند.

به گزارش  ایلنا از رشت، در رقابت‌های کاراته قهرمانی استان گیلان، هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی به صورت دوره ای در رشت با هم به رقابت پرداختند.

در گروه اول این مسابقات تیم‌های منتخب فومن ، دخانیات رشت، کرد آفرید و حامی بندرانزلی و در گروه دوم تیم های قاسمی آستانه اشرفیه ، قهرمانان تالش ، مبارزان رشت و کیانی رشت حضور داشتند.

بر این اساس و با پایان یافتن مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم‌های کاراته دخانیات ، کیانی و مبارزان رشت به همراه کرد آفرید به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در جریان این رقابت ها و از گروه اول ، تیم دخانیات رشت رتبه نخست و تیم کرد آفرید عنوان دوم را کسب کردند و در گروه دوم نیز تیم های مبارزان و کیانی رشت به ترتیب اول و دوم شدند.

با توجه به نتایج کسب شده در مرحله نیمه نهایی مسابقات کاراته قهرمانی استان گیلان جام رمضان، تیم های کرد آفرید با کیانی رشت مبارزه می‌کند و تیم های کاراته مبارزان رشت و دخانیات رو در روی هم قرار می‌گیرند که در نهایت تیم های برنده برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز