خبرگزاری کار ایران

با محوریت نظام مبادلات پیمانکاری فرعیISPX انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و اتاق بازرگانی ایران

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۰۰۹

در نشست شورای روسای اتاق‌های سراسر کشور، تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در مورد اجرای پروژه ملی توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران (ISPX) به امضا رسید.

 به گزارش ایلنا، مدل توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی یکی از روش‌های عمده توسعه صنایع کوچک و متوسط به ویژه  در حوزه پیمانکاری  صنعتی است که در این راستا تفاهم نامه همکاری با پارلمان بخش  در جهت تسهیل، تشویق و بستر سازی  ایجاد پیوند مناسب بین صنایع کوچک و ساماندهی این صنایع بین  صادق نجفی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران  و  شافعی ریس اتاق بازرگانی  ایران به امضا رسید.

صادق نجفی در این مراسم ضمن تشریح اهمیت و جایگاه صنایع کوچک و متوسط در دنیا و ایران، اجرای پروژه ISPX و توسعه خوشه های صنعتی را از اهم برنامه های این سازمان در جهت تقویت و رشد  صنایع کوچک برشمرد و گفت: توجه به پروژه ISPX با یک رویکرد ملی است و این پروژه می تواند صنایع زیادی را تحت پوشش خود قرار دهد.

معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت بر اجرای تفاهم نامه مشترک با اتاق بازرگانی و تشکیل شورای راهبردی پروژه  که در متن تفاهم نامه هم به آن اشاره شده، تأکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران نیز در این نشست  توجه به صنایع کوچک و متوسط را امری مهم می‌داند. غلامحسین شافعی هم ضمن تأکید بر اهمیت صنایع کوچک و متوسط، پروژه ISPX را  مقدمه‌ای برای همکاری‌های بیشتر برشمرد و از آمادگی کامل اتاق ایران برای اجرای پروژه ISPX در سطح ملی خبرداد.  

گفتنی است، این تفاهم نامه به‌منظور گسترش  همکاری‌ها، تقویت مشارکت و  استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها و امکانات موجود با هدف تقویت و توسعه صنایع کوچک با رویکرد توسعه فعالیت‌های  پیمانکاری در نظام بین المللی این تفاهم نامه امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز