خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر پردیس:

توسعه ورزش‌های همگانی ارتقای سلامت شهروندان را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۷۷

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر پردیس گفت: توسعه ورزش‌های همگانی ارتقای سلامت شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی سوهانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیات ورزش‌های همگانی این شهر در جمع شماری از فعالان حوزه‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: ورزش همگانی به دلیل نوع ماهیت خود و امکان فعالیت گروه‌های سنی و اقشار مختلف جامعه بستری بسیار مناسب برای توسعه فرهنگ ورزش در میان شهروندان است.

وی ادامه داد: همچنین مشارکت خانواده‌ها در انجام این رشته ورزشی همه‌گیر سلامت بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده‌ها را به دنبال داشته و این مهم به سلامت همه اعضای خانواده و دوری آنها از عوارض بیماری‌های روحی و جسمی منتهی می‌شود. 

این مقام مسئول اضافه کرد: از این رو شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس به این امر مهم ورزش به ویژه ورزش همگانی توجه ویژه داشته و برای توسعه آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. 

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیات ورزش‌های همگانی این شهر بعد از آخرین تغییر و تحولات در مدیریت این هیات و طی ماه‌های اخیر دو نشست تخصصی با همه فعالان حوزه‌های ورزشی‌های همگانی در محل جلسات شورای اسلامی شهر پردیس برگزار و نقطه نظرات و پیشنهادات بسیار خوبی ارائه شد. 

سوهانی ادامه داد: پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده پس از بررسی و کارشناسی لازم توسط افراد زبده و پرسابقه و رفع موانع احتمالی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و شهروندان در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولاتی در این زمینه خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز