خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک و تجلیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اصناف، کسبه و بازاریان

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۹۳۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان پیامی را برای گرامیداشت سالروز ملی اصناف جهت تبریک و تجلیل از اصناف، کسبه و بازاریان گیلان صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ فرهاد دلق پوش پیامی را برای گرامیداشت سالروز ملی اصناف جهت تبریک و تجلیل از اصناف، کسبه و بازاریان گیلان صادر کرد:

متن پیام بدین شرح است:

«بازاریان و اصناف، قلب اقتصاد کشور هستند.

اولین روز از تیرماه به نام «روز ملی اصناف» نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است. نبض هماهنگ اقتصاد و بازار در پویایی و تحرک اقتصادی، همواره در قلمرو اصناف پرتلاش اتفاق می افتد و هرگاه قلب بازار به درستی بتپد، سمفونی اقتصاد کشور شنیدنی و جذاب خواهد شد. لذا بازاریان و اصناف، قلب اقتصاد کشور هستند.

با هدف ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این زحمت کشان واقعی عرصه‌های کار و تلاش بدینوسیله این روز ارزشمند را که تبلور تلاش‌های صادقانه همه خادمان مخلص به این ملت و نظام اسلامی می‌باشد، بهانه قرار داده و به جامعه بزرگ اصناف تبریک عرض کرده، از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمت‌گزاران صدیق را مسئلت می‌نمایم.

امید است در سالی که بفرموده مقام معظم رهبری «سال حمایت از کالای ایرانی» نام نهاده شده، با گسترش تعاملات صنفی موجبات رونق هر چه بیشتر فضای اقتصادی استان گیلان در جهت بالندگی و رشد سرمایه گذاری در این بخش را فراهم نماییم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز