خبرگزاری کار ایران

شهرتی‌فر:

لازمه توسعه‌یافتگی جامعه ایمن و سالم است

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۹۲۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی جامعه ایمن و سالم را لازمه توسعه‌یافتگی دانست و گفت: برای رسیدن به این هدف، هیچ تأخیری جایز نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم شهرتی‌فر در نشست کمیته استانی جامعه ‌ایمن و مروج سلامت، اظهار داشت: چند نقطه از استان به‌عنوان الگوی این طرح انتخاب شده‌اند اما باید این موضوع را به دیگر شهرهای استان نیز عمومیت بدهیم تا به سمت جامعه‌ای ایمن حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق جامعه ایمن و سالم باید بین شهرها رقابت ایجاد شود تا مردم ما با حداقل اتفاقات، صدمات و هزینه‌ها، زندگی سالمی داشته باشند.

شهرتی‌فر اضافه کرد: در این زمینه نباید از کمک سازمان‌های مردم‌نهاد غافل شد، ضمن اینکه مردم نیز اطلاع کافی از این برنامه ندارند و باید در این خصوص اطلاع‌رسانی کافی انجام شود. باید با راهنمایی مدیریت شهرها و اصلاح روش‌ها، از ظرفیت‌های موجود برای اطلاع‌رسانی و آشنایی مردم و اجتماعی کردن این موضوع استفاده کنیم.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در شهرستان‌های استان، اضافه کرد: طرح جامعه ایمن و مروج سلامت باید جزو اولویت‌های این کارگروه‌ها باشد و شهرستان‌ها به صورت داوطلبانه به این طرح بپیوندند.

در این نشست که با حضور کارشناسان جامعه ایمن از کشور سوئد برگزار شد، گزارشی از اجرای طرح جامعه ایمن و مروج سلامت در شهرهای تبریز، سهند و جلفا ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز