خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

خدمات رسانی توزیع برق غرب مازندران به بیش از 583 هزار مشترک

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۹۱

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت:  شرکت توزیع برق غرب مازندران به 583 هزار و 96 مشترک در این حوزه خدمات ارائه می کند.

به گزارش ایلنا از ساری،کیوان فرح زاد امروز در نشست خبری مدیران صنعت برق با اصحاب رسانه که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد با اشاره به عملکرد شرکت توزیع برق در غرب استان ،اظهار داشت: شرکت توزیع برق غرب مازندران به 583 هزار و 96 مشترک در این حوزه خدمات ارائه می کند.

وی طول مشترک فشار ضعیف را 7 هزار و 39 کیلومتر  و طول مشترک فشار متوسط را 4 هزار و 311 کیلومتر اعلام کرد و افزود: 13 هزار و 149 ترانس در توزیع برق غرب مازندران وجود دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران تعداد شهرستان های تحت پوشش این حوزه را هشت شهرستان عنوان کرد و گفت: یکهزار و 251 روستا نیز از خدمات توزیع برق غرب استان بهره مند هستند.

وی جمعیت شناور- مسافران و توریست ها را 17 میلیون نفر و تعداد بخش های زیر مجموعه را 11 بخش اعلام کرد و افزود: 782 هزار نفر از خدمات توزیع برق غرب بهره گیری می کنند.

فرح زاد به کاهش تلفات انرژی توزیع غرب مازندران اشاره  و این میزان را در سال 96 ،17.4 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به سال های 95_96 کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: درآمد شرکت توزیع برق غرب مازندران  از فروش انرژی در سال 96  ،دو هزار و 286 میلیارد ریال بوده است.

 وی میزان تلفات برق در غرب استان بالغ بر 6.9 درصد کاهش اعلام کرد و افزود: درآمد شرکت از فروش انرژی در سال 97 بالغ بر یکهزار و167 میلیارد ریال بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز