خبرگزاری کار ایران

الماسی در جشنواره تولید شیر نظرآباد مطرح کرد:

نظرآباد برای هر ایرانی سالانه 3 لیتر شیر تولید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۸۴

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد با اشاره به تولید 60 درصدی شیر در این شهرستان از تولید سالانه 3 لیتر شیر برای هر ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج الماسی با اشاره به اینکه شهرستان نظرآباد با دارا بودن دامداران بزرگ جزو قطب‌های تولید شیر کشوری محسوب می‌شود، تصریح کرد: این شهرستان سالانه به ازای هر ایرانی 3 لیتر شیر تولید می‌کند که در همین راستا در تلاشیم به دلیل ظرفیت و پنانسیل خوب، نام تولید شیر کشور را از آن شهرستان نظرآباد کنیم. 

الماسی ادامه داد: اولین جشنواره تولید شیر را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با شعار "تولید پایدار شیر، ضامن سلامتی" برگزار شد.

الماسی، اظهار کرد: این شهرستان به عنوان قطب تولید شیر، قارچ خوراکی، توت فرنگی و گیاهان دارویی جزو افتخارات کشور محسوب می شود. 

وی افزود: دامداران نظرآبادی در بحث تولید شیر، پا را فراتر گذاشته و بیش از 60 درصد شیر استان را در نظرآباد تولید می کنند.

الماسی گفت: با مدیریت به روز دنیا و تولید شیر با کیفیت دنیا، دستیابی به رکورد بالای 100 کیلوگرم تولید شیر در نظرآباد را مستثنی می کند.

این مدیر مسئول با عنوان اینکه شهرستان نظرآباد امروز در تولید شیر حرفی برای گفتن دارد، اظهار داشت: طبق برآوردهای انجام شده، نظرآباد جزو 11 رتبه بالای کشوری است که این امتیاز حاصل زحمات تولیدکنندگان است.

وی در پایان گفت: مسایل و مشکلات تولیدکنندگان و دامداران تنها با همدلی و پشتکار مسئولان استان و کشور حاصل می شود که بتوان به تولید پایدار شیر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز