خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان:

فراخوان به کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها برای انتخاب بخشدار

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۴۱

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: به دستور استاندار لرستان فراخوان انتصاب به سمت بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، بهرام رشیدی‌نیا با بیان اینکه جمع کثیری از کارکنان استانداری دانش آموخته مقاطع تحصیلی عالی هستند و سال‌ها تجربه حضور در کارگروه‌ها و شوراهای مختلف به عنوان کارشناس مسئول را دارند،اظهار داشت: شورای معاونین استاندار و شخص استاندار لرستان از ابتدای حضور در استان تاکید ویژه‌ای به استفاده از نیروهای درون سازمانی استانداری داشته‌اند و بنابر همین اصل، هفته گذشته شاهد خاتمه ماموریت 15 نفر از بخشداران و معاونین فرماندار مامور از دستگاه‌های دیگر بودیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری با توضیح اینکه توجه مناسب به کارشناسان و پرسنل باتجربه درون سازمان استانداری همواره از خواسته های این کارکنان و همچنین طبق مفاد بخشنامه‌های رسمی مدیریت ارشد وزارت کشور بوده است، اظهار داشت: با ابتکار استاندار لرستان و با پیگیری معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برای نخستین بار و در راستای اجرای دستورالعمل های وزارت کشور در خصوص انتصاب پست‌های مدیریتی‌توسط کارکنان این سازمان، فراخوانی‌جهت انتصاب بخشداران خطاب به کارکنان استانداری و فرمانداری ها صادر شد.

رشیدی‌نیا با بیان اینکه انتصاب به سمت بخشداری شرایط و ضوابطی دارد، تصریح کرد: با لحاظ کردن این ضوابط و شرایط، کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها که خود را واجد شرایط لازم می‌دانند اعلام آمادگی خواهند کرد و در مرحله بعد با انجام مصاحبه و ارزیابی، در خصوص انتصاب آنان تصمیم گیری خواهد شد.

وی با توضیح اینکه این ابتکار برای نخستین بار در کشور انجام می‌گیرد، بیان داشت: اجرای این فراخوان موجب افزایش انگیزه کار برای پرسنل استانداری و فرمانداری ها و بهره‌وری بیشتر از تجربیات اندوخته شده خواهد شد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز