خبرگزاری کار ایران

پایان فیلمبرداری «ما همه با هم هستیم»

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۷۰

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی» در کاخ سعدآباد تهران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، فیلمبرداری فیلم سینمایی "ما همه باهم هستیم" با مدیریت فرشاد محمدی در طول دو ماه در چند نقطه از تهران و قزوین انجام و ساعاتی قبل در سوله‌های مجموعه سعد آباد به پایان رسید.

در زمان فیلمبرداری این فیلم، شایعاتی کمدی از رقم‌های چند ده میلیاردی برای تولید این اثر منتشر شده است که بدین وسیله اعلام می‌شود که با ارقام دروغین اعلام شده، تقریبا سه بار می‌توان «ما همه با هم هستیم»را از اول ساخت و اکران کرد!

«ما همه با هم هستیم» جلوه‌های ویژه کامپیوتری سنگینی دارد که در چهارماه آینده زیرنظر بهنام خاکسار پیگیری خواهد شد. همچنین مراحل فنی دیگر نیز همزمان انجام می‌شوند.

«ما همه با هم هستیم» یک فیلم کمدی به کارگردانی کمال تبریزی است که ماجرایی جذاب و البته کمدی درباره رازهای مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت می‌کند و از آن به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران یاد می‌شود.

 مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل تولید فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» عبارتند از: کارگردان: کمال تبریزی، تهیه‌کننده: سیدرضا میرکریمی، نویسندگان: حسین و پدرام امیری و محمد داودی، مجری طرح: جلیل شعبانی و سجاد علیجانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح لباس: سارا خالدی، صدابردار: بهمن اردلان، طراح جلوه‌های ویژه کامپیوتری: بهنام خاکسار، عکاس: زهرا مصفا، مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق لواسانی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز