خبرگزاری کار ایران

تیر ماه جاری برگزار می‌شود؛

تور صنعتی 3 روزه ویژه صاحبان صنایع در البرز/ 2 استارت آپ در حوزه توسعه بازار و صادرات

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۲۸

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز از برگزاری تورهای صنعتی ویژه صاحبان صنایع و 2 استارت آپ در حوزه بازار و صادرات استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدامین بزازی پور فرشی با اشاره به اینکه در تیرماه سال جاری 3 تور صنعتی در استان برگزار می‌شود، گفت: بازدید از نمایشگاه «اینوتکس» و «آگروفود» در قالب تور صنعتی، انجام خواهد شد.

وی افزود: صاحبان صنایع استان البرز از دو نمایشگاه مذکور که با حضور واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود بازدید می کنند.

فرشی خاطرنشان کرد؛ هدف از برگزاری تورهای صنعتی، آشنایی صنعتگران و واحدهای صنعتی با توانمندی های تولید و صنعت سایر رقبا، تبادل اطلاعات فنی، اقتصادی، تجاری و بازاریابی، فروش کالا و خدمات و خرید مواد اولیه و تجهیزات و فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی برای واحدهاست.

استارت آپ در حوزه توسعه بازار و صادرات

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز، اظهار کرد: 2 استارت آپ در حوزه توسعه بازار و صادرات در استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این استارت آپ ها را کمک به توسعه بازار واحدهای صنعتی عنوان کرد و افزود: این کار در قالب یک رویداد یک روزه، نیمه دوم سال 97 برگزار خواهد شد و افراد نخبه در حوزه بازاریابی آموزش های لازم را در قالب ایده ارائه می کنند.

فرشی گفت: ایده هایی که در این استارت آپ ها ارائه می شوند چنانچه قابلیت تجاری سازی داشته باشند به سارمان معرفی می شوند تا برنامه ها بر اساس آنها اجرایی شود.

به گفته سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز؛ واحدهای دانش بنیان و فناور استان البرز می توانند ایده های خود را در این استارت آپ ها ارائه کنند و یا به عنوان میهمان در این رویداد حضور داشته باشند.

حمایت از صنایع کوچک و واحدهای دانش بنیان

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، حمایت از صنایع کوچک و واحدهای صنعتی دانش بنیان به عنوان دو قطب افزایش اشتغال پایدار در استان نام برد و گفت: حمایت از واحدهای صنعتی دانش بنیان و ورود واحدهای فناور به عرصه تولید، باعت افزایش تولید ناخالص داخلی کشور می شود.

وی با بیان اینکه تمام امکانات خود را برای حمایت از صنایع دانش بنیان به کار خواهیم گرفت، افزود: شهرک های صنعتی استان البرز با توجه به پتانسیل و مزایای موجود در آنها، آمادگی همکاری با سرمایه گذاران و تامین نیازهای آنان را دارد.

فرشی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری تولیدکنندگان و تأمین نیاز واحدهای تولیدی و رفع موانع آنها گام های اساسی در راستای حمایت از کالای ایرانی برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز