خبرگزاری کار ایران

سالاری عنوان کرد:

لزوم توسعه و ترمیم زیرساخت‌های موجود در موسسه تحقیقات بین‌المللی تاسماهیان دریای خزر

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۸۱

استاندار گیلان گفت: زیر ساخت‌های بسیار خوبی در مؤسسه تحقیقات بین‌المللی تاسماهیان دریای خزر وجود دارد که نیاز به توسعه و ترمیم دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری با اشاره به اهمیت حلقه‌های زنجیره تولید ماهی اظهار داشت: فرآیندهای مختلف شیلاتی و در نهایت ورود آن به بازار اهمیت ویژه‌ای دارد. کارکرد مؤسسه تحقیقات بین‌المللی تاسماهیان در این خصوص بسیار زیاد است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین اولویت‌های مؤسسه در سال 97، اظهار داشت: تحقیقات کاربردی به گونه‌ای تعریف شود که اثرات آن متوجه بهره‌برداران و فعالان حوزه شیلاتی استان شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه استان گیلان با فاصله بسیار زیاد دارای رتبه یک در حوزه تحقیقات و پرورش ماهیان خاویاری و تاسماهیان است، به سرمایه نیروی انسانی قوی و هیئت علمی توانمند این مؤسسه اشاره کرد و گفت: زیر ساخت‌های بسیار خوبی در مؤسسه تحقیقات بین‌المللی تاسماهیان دریای خزر وجود دارد که نیاز به توسعه و ترمیم دارند.

نماینده عالی دولت در استان در پایان سخنانش تصریح کرد: قاعدتاً در پایان هر فرآیند تحقیقاتی، انتظار می‌رود بعد از مرحله پایلوت و آزمایشگاهی، عملیات تجاری‌سازی به طور دقیق اجرایی شود و در واقع مردم کارکرد مؤسسات تحقیقاتی را در قالب افزایش راندمان تولید، کاهش هزینه تولید و تقویت کیفیت محصولات مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز