خبرگزاری کار ایران

معرفی حسین شاکری به عنوان دبیر هیأت رسیدگی به مؤسسات تک منظوره

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۲۹۹

حسین شاکری به عنوان دبیر هیأت رسیدگی به مؤسسات تک منظوره معرفی شد.

به گزارش ایلنا، جلسه معاونت امور هنری با موضوع هنر و آسیب‌های اجتماعی با حضور پروین داداندیش، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی و مدیران مجموعه معاونت امور هنری برگزار شد.

سید مجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) با تأکید بر توجه به هنر و نقش آن در جامعه گفت: آموزش هنر و برنامه‌های هنری در شناخت و ادراک بیشتر و عمیق‌تر مؤثر است و ضرورت دارد امکانات و فضاهای بیشتری برای هنر فراهم شود. متأسفانه در حال حاضر، امکانات هنری، پاسخگوی ضرورت‌ها نیست.

پروین داداندیش (مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی) نیز در این جلسه گزارشی از آسیب‌های اجتماعی در سال‌های اخیر و راهکارها و برنامه‌ها برای کاهش آسیب‌ها بیان کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت‌های آن برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند.

داداندیش در ادامه افزود: اطلاع‌رسانی، آموزش و آگاهی‌بخشی فرهنگ در حوزه‌های مختلف اجتماع، افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در مناطق حاد و حاشیه شهرها، تقویت سرمایه اجتماعی، هدایت و نظارت بر فعالیت فرهنگی در جهت کنترل و پیشگیری از آسیب‌ها می‌تواند در حوزه فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در پایان این جلسه از خدمات جلیل صادقی زاده دبیر هیأت رسیدگی به مؤسسات تک منظوره که بازنشسته شده است، قدردانی شد و حسین شاکری به عنوان دبیر هیأت رسیدگی به مؤسسات تک منظوره معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز