خبرگزاری کار ایران

افتتاح 3 پروژه کشاورزی با اعتبار یک میلیارد تومان در دهگلان

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۵۵

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی طرحهای پرواربندی 100 راسی بره در روستای شابلاغی، مرغداری 20 هزار قطعه ای در روستای شعبانی و طرح باغ سیب در روستای حسینی با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در آئیین افتتاح واحد پرواربندی100 راسی روستای قشلاق خداکرم، افزود: برای این واحد مبلغ 100 میلیون تومان هزینه شده که 40 میلیون تومان آورده متقاضی و 60 میلیون تومان تسهیلات نیز  از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی دریافت خواهد کرد.

حامد احمدی اظهار داشت: این واحد با ظرفیت تولید 8 تن گوشت درسال برای دو نفر نیز ایجاد اشتغال کرده است.

 حسامی معاون تولیدات دامی استان کردستان نیز در ادامه گفت: این واحد به نام واحد‌های نیمه صنعتی یا واحد دارای پروانه دامداری کوچک روستایی شناخته می شوند.

وی افزود: برای حدود 2800 واحد در سطح استان تا پایان اردیبهشت ماه پروانه صادر شده است و سیاست جهاد کشاورزی بخصوص تولیدات دامی این است که این واحدها در محیط روستایی شناسنامه دار شوند.

 احمدی همچنین در مراسم افتتاح مرغداری 20 هزار قطعه ای روستای شعبانی گفت: این واحد 20 هزار قطعه ای با اعتبار 900 میلیون تومان که مبلغ 500 میلیون تومان از اعتبار شخصی و مبلغ 400 میلیون تومان تسهیلات جهاد کشاورزی از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی می باشد.

 به گفته احمدی، در این واحد برای 5 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز