خبرگزاری کار ایران

حق محمدلو خبر داد:

دست‌فروشان دوره‌گرد در کرج جمع‌آوری شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۴۶

سرپرست منطقه 9 از اجرای طرح جمع‌آوری دستفروشانِ دوره گرد در این منطقه، خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس حق محمدلو اظهار کرد: وجود ضایعات فروشی‌ها و نان خشکی، چهره نامناسبی در محلات منطقه 9 شهرداری کرج، بوجود آورده بود که با هماهنگی‌های انجام شده، تعداد زیادی از این دسته دوره‌گردها از سطح منطقه جمع‌آوری و به انبار منطقه انتقال داده شد و تعداد 15 واحد مغازه ضایعات فروشی و نان خشکی در سطح محلات منطقه، پلمپ شد.

وی خاطرنشان کرد: جمع آوری چهار چرخ‌ها و برخورد با دست‌فروشان و میوه‌فروشان سیار که بعضا با ایجاد آلایندگی صوتی موجبِ سلب آسایش شهروندان شده یا با ایجاد سد معبر در معابر سطح شهر موجب اعتراض شهروندان شده اند در دستور کار قرار گرفته و با آنها برخورد می شود.

حق محمدلو فعالیت غیر مجاز میوه فروشی‌های دوره‌گرد را از دیگر مشکلات ترافیکی خواند و گفت: گروهی بدون مجوز و پروانه کسب، سال‌ها است خودرو‌های خود را به مغازه سیار تبدیل و اقدام به فروش اجناس آنهم در معابر پر تردد می‌کنند که این فعالیت علاوه بر مزاحمت برای شهروندان، موجب بروز حوادث رانندگی و اختلال در آمد و شد مردم شده است.

وی از همه شهروندان و صاحبان صنوف خواست از همکاری با این‌گونه دست‌فروشان خودداری کرده و درباره این‌گونه تخلفات با سامانه 137و تلفن 32718369 واحد خدمات شهری منطقه تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز