خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا مطرح کرد:

حضور مرزداران در نقطه صفر مرزی بسترساز تأمین امنیت کشور

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۹۹

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا گفت: حضور مرزداران در نقطه صفر مرزی؛ بسترساز تأمین امنیت و آرامش کشور است.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا در بازدید از یگان‌های مرزی استان کرمانشاه در جمع مرزبانان  اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا در ماه مبارک رمضان در بین شما مرزداران غیور در هنگ مرزی قصرشیرین باشم و از نزدیک با شما عزیزان دیدار و گفت‌وگو کنم.

وی ضمن تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در سنگر تأمین نظم و امنیت منطقه، افزود: حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که مرزبانان همواره با شایستگی و توانمندی در اجرای هدفمند این ماموریت خطیر، سربلند هستند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا با بیان اینکه حضور مرزداران در نقاط صفر مرزی بسترساز تأمین امنیت و آرامش مرزنشینان است، ادامه داد: بی تردید زحمات شبانه روزی مرزداران نزد خداوند متعال بدون اجر نخواهد ماند و قطعأ ثمره این سختی‌ها، ایجاد امنیت پایدار در داخل و مرزهای کشور است.

این مقام ارشد انتظامی  بیان داشت: طبق فرمایش گرانبهای امام علی (ع)، "امنیت در هیچ سرزمینی برقرار نمی‌شود مگر به واسطه‌ سپاهیان آن سرزمین"، لذا امنیت پایدار و مثال زدنی و سربلندی کشورمان را مدیون خون شهدا و شما مرزداران عزیز هستیم که امنیت را برای کشور تضمین کردید.

وی در خاتمه روزه داری در پاسگاه‌های مرزی را عبادتی بزرگ نامید و خاطرنشان کرد: اگر ایمان و اعتقاد ایرانیان در ادوار مختلف تاریخ و در بحبوحه بحران های اقتصادی و سیاسی نبود، هم اکنون شاهد این عزت و اقتدار نبودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز