خبرگزاری کار ایران

رازهای زندگی سالم‌تر با استفاده از دستگاه بخور

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۸۶

دستگاه‌های رطوبت ساز همان کاری را با هوایی که تنفس می‌کنیم انجام می‌دهند، که کرم مرطوب کننده با پوست دست خشک و ترک خورده انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد همین جمله انقدر جذاب باشد که خیلی از افراد را به دنبال چنین وسیله‌ای بکشاند. اگر تمایل دارید در مورد این وسیله بیشتر بدانید متن زیر را حتما بخوانید:

ایلنا؛ اگر تاکنون به هر دلیلی‌ضرورتی برای خرید یک دستگاه بخور حس نمی‌کردید امیدواریم این مطلب نظرتان را تغییر دهد و به راحتی با یک کلیک، برای خرید اینترنتی یکی از این دستگاه‌ها اقدام کنید.

هنگامی که برای خرید یک مرطوب کننده با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری می‌کنید، کیفیت هوای داخل خانه را برای تمام ساکنین آن در تمام سنین لذت بخش تر و سالم تر می‌کنید. حتی گیاهان آپارتمانی و حیوانات خانگی هم از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

رطوبت در خانه علاوه بر محافظت از سلامت شما، از ساختار خانه شما هم محافظت می‌کند. هوای خشک در طولانی مدت به وسایل خانه به ویژه وسایل چوبی و ابزار الکترونیکی حساس آسیب می‌زند.

در طول سال و به ویژه در ماه های سرد کمبود رطوبت در فضای خانه یک معضل جدی است که منجر به مشکلاتی مانند خشکی پوست و افزایش احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا را به همراه خواهد داشت. رطوبت دهنده ها هوا را تمیز نمی‌کنند اما با افزایش نسبی رطوبت هوا احتمال انتقال ویروسها و آسیب های های ناشی از خشکی هوا مانند تحریک بینی، گلو و دهان خشک، سردردهای سینوسی و ... را کاهش می‌دهند.

رازهای زندگی سالم‌تر با استفاده از دستگاه بخور

یک وسیله ضروری برای اتاق کودکان

بسیاری از والدین تصور می‌کنندکه استفاده از مرطوب کننده هوا تنها برای زمانی مناسب است که کودک سرما خورده است.

اما یک مرطوب کننده علاوه بر تاثیرات درمانی زیادی که دارد به خواب بهتر و راحت تر کودک شما در سلامتی یا بیماری کمک می‌کند.

درست است که در تابستان و با استفاده از کولرهای آبی، هوای تازه و البته کمی خنک با رطوبت زیاد وارد خانه می‌شود اما این میزان رطوبت باعث اذیت شما و کودک شما خواهد شد که راه حل آن هم استفاده از بخور های سرد با یک سیستم خنک کننده بدون آب مانند اسپیلت ها است.

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد سر و صدای تولید شده توسط یک مرطوب کننده هوا ممکن است به خواب آرام کودک کمک نماید چون برخی تحقیقات نشان میدهد که کودکان زمانی که اتاق کاملا آرام نیست بهتر می‌خوابند.

بنابراین اگر کودک شما عصبی به نظر می‌رسد و رفتاری پرخاشگرانه دارد اما هیچ نشانه ای از بیماری در او وجود ندارد، بهتر است یک مرطوب کننده هوا در اتاقش قرار دهید.

دستگاهی که چند کار با هم انجام می دهد

بسیاری از دستگاه‌های بخور امروزی دارای فیلتر هوا و آب برای اطمینان از اینکه بخاری که از دستگاه خارج می شود تمیز و عاری از میکروب باشد هستند.

برندهای مطرحی مانند امسیگ برای پوشش تمامی نیازها و خواسته‌های کاربران خود اقدام به طراحی دستگاه هایی با امکانات متنوع کرده‌اند که از جمله این امکانات می‌توان به ژنراتور تولید یون منفی برای یونیزاسیون هوا، مخزن عصاره، فیلترهای ضد رسوب آب، فیلترهای ضد باکتری، کنترل از راه دور، رطوبت سنج و ... اشاره کرد که بسته به مدل آن، از برخی یا همه این امکانات بهره می برد. قیمت دستگاه بخور امسیگ با توجه به کارایی آن متفاوت است.

حفظ رطوبت محل زندگی به ‌خصوص در فصول سرد سال، یکی از راه‌های حفظ سلامتی است و دستگاه‌های بخور تا حد زیادی به این مسئله کمک ‌می‌کنند.

دستگاه‌های بخور در دو نوع سرد و گرم وجود دارند. البته در بازار مدل هایی هم هست که قابلیت ایجاد بخار ولرم و ملایم در بخور گرم را دارند مانند رطوبت ساز بیورر .

دستگاه های بخور سرد برای استفاده در خانه ایده آل ترند چون باعث مرطوب شدن فضاهای بزرگتری می شوند به ویژه برای زمانی که در خانه با کودکان زندگی می‌کنید. بیشترین استفاده از انواع دستگاه بخور در زمستان گزارش شده است اما نباید از استفاده این دستگاه ها در دیگر فصول نیز غافل شوید.

آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز