خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

لزوم فعال‌شدن کارگروه پژوهش به منظور توسعه ارتباطات صنعت و دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۷۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت توجه به ارتباط دانشگاه ها و فعالان بخش خصوصی گفت: به منظور توسعه ارتباطات صنعت و دانشگاه کمیته اقتصاد دانش بنیان ذیل کارگروه پژوهش در استان فعال می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جهانگیری در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری اظهار کرد: کمیته اقتصاد دانش بنیان با مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با محوریت برگزاری جلساتی در مجموعه های صنعتی و دانشگاه ها با هدف معرفی نیازهای فناورانه از سوی صنعت و ارائه راهکارهای مورد نیاز از سوی دانشگاهیان فعالیت خود را در استان آغاز می کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید از فرصت به وجود آمده در قبول مسئولیت یکی از مهترین کارگروه های استانی استفاده کنند، افزود: امروز با فرصت به وجود آمده فضا برای ابتکار عمل دانشگاه ها ایجاد شده است، کارگروه پژوهش یک کارگروه رسمی است که مصوبات آن باید اجرایی شود و انتظار داریم دبیرخانه مربوطه با تمرکز دقیق بر روند اجرای فعالیت ها در جهت دهی، برنامه ریزی و اقدام و عمل به موقع در راس امور قرار داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، عنوان کرد: خوشبختانه در دانشگاه ها سرمایه گذاری های کلانی در طول سالیان متمادی انجام شده است اما آنچه که در این بین مغفول واقع شده است بحث نظارت بر فعالیت‌های علمی وفناورانه است.

جهانگیری، کارگروه پژوهش فرصتی مغتنم برای حضورجدی دانشگاه ها در توسعه استان دانست و  اشاره کرد: امروز باید دانشگاه‌ها در اقتصاد استان نقش و مسئولیت خود را بپذیرند و در امر توسعه به صورت جدی مشارکت داشته باشند تا با همراهی تمامی بخش ها به آنچه که به عنوان اهداف کلان توسعه ای است دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز