خبرگزاری کار ایران

مهندس پروازی:

با آینده نگری ، مسئولیت پذیری و امانت داری از حقوق ذینفعان خود حفاظت کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۸۸۶

به گزارش ایلنا، همایش کارکنان مدیریت حراست ذوب آهن اصفهان با حضور مهندس پروازی معاون حفاظت پرسنلی  حراست سازمان تامین اجتماعی ، مهندس چگینی مشاور مدیر عامل و مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و مدیران حراست واحدهای شستا در اصفهان ، مهندس پورذاکری مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری صدر تامین؛مهندس صادقی مدیر عامل وغلامعلی قادری مشاور مدیرعامل ومدیر حراست ذوب آهن و کارکنان حراست شرکت در روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه جاری در تالار آهن روابط عمومی شرکت برگزار گردید.

در این همایش مهندس پروازی معاون حفاظت پرسنلی حراست سازمان تامین اجتماعی در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق و بهره مندی هر چه بیشتر همکاران از فیوضات  ماه های شعبان و ماه مبارک رمضان با اشاره به کلام گوهر بار حضرت امام علی(ع) برترین درجه ایمان مومن را امانت داری او معرفی نمود و یادآور شد: مدیران و کارکنان حراست در واحدهای مختلف حافظان سرمایه های مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامی مردم بوده و با برنامه ریزی دقیق، آینده نگری و مسئولیت پذیری از این امانت بزرگ حفاظت می کنند . وی افزود : در سازمان تأمین اجتماعی منافع تمامی کارکنان و منافع چهل میلیون نفر بیمه شدگان باید به بهترین نحو مورد پاسداری قرار گیرد و با هر نوع فساد اداری و سوء مدیریت در این سازمان برخورد شود و همواره اعتماد مردم به این سازمان باید حفظ شود . وی در ادامه به وظیفه همکاران حراست در زمینه های فضای سایبری و مجازی اشاره کرد و یادآور شد ما باید از کلیه اسناد خصوصا اسناد الکترونیکی در شرکت های تابعه حفاظت کنیم. .

 علی رغم چالش ها ی مختلف و کم آبی شرایط ذوب آهن رو به بهبود است

در ادامه برنامه مهندس صادقی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان و تمامی حاضران و کارکنان حراست شرکت طی سخنانی با اشاره به شرایط عمومی شرکت یادآور شد : علیرغم چالش های موجود و در ر اس آنها کم آبی با برنامه ریزی های انجام شده شرایط ذوب آهن رو به بهبود است و افتخارات گذشته این شرکت دوباره احیاء خواهد شد .

وی افزود :کرامت انسانی محور برنامه های نیروی انسانی ذوب آهن بوده و با فعالیت های تمام مدیریت ها از جمله معاونت نیروی انسانی و حراست رضایت عمومی کارکنان افزایش می یابد . مهندس صادقی به نقش انگیزه نیروی انسانی در تولید اشاره کرد و افزود انگیزه کار در کشور ما و کارخانه ما نیز همانند کشورهای صنعتی دنیا باید بیشتر شده و ما قدردان زحمات کارکنان خود باشیم .

نظارت جدی حراست ذوب آهن براجرایی شدن خرید کالای ایرانی

در این همایش غلا معلی قادری مشاور عالی مدیر عامل و مدیر حراست ذوب آهن نیز طی سخنانی ضمن یادآوری مناسبت های مذهبی و تاریخی روز و گرامیداشت یاد شهیدان عملیات الی بیت المقدس که به آزادی خرمشهر انجامید با اشاره به شرح وظایف مدیریت حراست در ذوب آهن اصفهان و ارتباط این وظایف با نام گذاری سال جاری به نام سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری یادآور شد: ذوب آهن اصفهان با حجم بسیار بالای گردش مالی و میزان بالای خرید نیازمندی های  مختلف خود درزمینه های مواداولیه؛قطعات یدکی؛ابزار آلات؛مواد بهداشتی وانواع مواد مصرفی نیاز به دقت و کنترل زیادی داشته و مدیریت حراست به عنوان چشم و گوش سازمان در زمینه خرید وتهیه اقلام مذکور دقت کرده تا این موارد با کیفیت لازم واز تولید کننده ایرانی  تهیه و خریداری شده و مورد استفاده قرا گیرد .

وی از همکاران حراستی خود درخواست نمود که با وحدت ؛ همدلی، صمیمیت و یک صدایی ضمن انجام وظایف خود در زمینه های مختلف و ارائه گزارشات دقیق و کنترل های لازم به بهره وری بیشتر در کارخانه کمک کرده و با جلوگیری از تهدیدهای موجود و متصور همانند کم آبی و تحریکات دشمن در فضای مجازی کارآمدی نظام اسلامی را بیش از پیش تثبیت کرده وبه همگان نشان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز