خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حسینی خبرداد؛

دستگیری قاتلان جسد سوخته در اراک

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۸۶۱

پلیس آگاهی استان مرکزی قاتلان جسد سوخته در اراک را در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیرکردند.

به گزارش ایلنا از اراک؛ کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی با تلاش و پیگیری قاتلان جسد سوخته رها شده در بیابان‌های اطراف اراک، را در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تاریخ پانزدهم خرداد ماه امسال گزارشی از کشف جسدی سوخته در اطراف یکی از روستا‌های شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی و گروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسینی افزود: با کشف جسد و معاینه آن از سوی پزشکی قانونی مشخص شد که جسد متعلق به پسر جوانی است که هیچ گونه مدارک هویتی به همراه نداشته، در محلی دیگر به قتل رسیده و سپس جسدش به این مکان منتقل و سوزانده شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بررسی این جنایت همکارا‌ن‌مان به سرنخی دست یافتند که نشان می داد پای یک دختر  در میان است.آنها توانستند آن دختر را دستگیر کنند  سرانجام دختر جوان لب به اعتراف گشود که مقتول خواستگار قبلی او بوده و با وجود دریافت پاسخ منفی از سوی خانواده اش، همچنان با یکدیگر در ارتباط بودند.
سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم اعتراف کرد که پس از مدتی با جوانی دیگر آشنا شده و زمانی که مقتول از این موضوع مطلع می شود برای او ایجاد مزاحمت کرده و نقشه قتلش را طراحی کرده است.
وی گفت: متهم در اعترافات خود بیان کرده که با برنامه ریزی قبلی مقتول را به محلی کشانده و با همکاری خواستگار جدید مقتول را به قتل رسانده و جسدش را به بیابان های اطراف اراک منتقل و سوزانده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز