خبرگزاری کار ایران

رامین در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی می‌خواهند از بن‌بستی که دولت در آن قرار گرفته بهره‌برداری جناحی و شخصی کنند/ شور و نشاط ضد انقلاب موقتی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۰۳

یک فعال اصولگرا با بیان اینکه نظام باید در هر حادثه‌ای انسجام خود را حفظ کند، گفت: دو گروه قصد دارند این انسجام را برهم بزنند یکی از این گروه‌ها افرادی هستند که اصرار دارند بر بیراهه برجام ادامه دهند و دیگر افرادی که بخواهند از این بن‌بستی که دولت در آن قرار گرفته است بهره‌برداری جناحی و شخصی کنند.

محمدعلی رامین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به این سوال که در شرایطی که آمریکا درصدد افزایش فشار به ایران است و از برجام هم خارج شده، چه ضرورت‌هایی وجود دارد که گروه‌های سیاسی از این مسائل به عنوان دستاویز سیاسی در جهت تخریب یکدیگر و دولت استفاده نکنند؟ گفت: انتخاب آقای روحانی در سال ۹۲ و بعد از مذاکرات طولانی و خسته کننده با آمریکا و ۵+ ۱ و بالاخره به نتیجه رساندن برجام که از ابتدا مقام معظم رهبری به آن اعتماد نداشتند، اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه هر اتفاقی در نظام می‌افتد مجموعه نظام باید انسجام خود را حفظ کند، ادامه داد: در حال حاضر که آمریکا با صراحت تمام هیچ تعهدی حتی تعهدات شفاهی را هم نمی‌پذیرد و همه تحریم‌ها برگشته و بیشتر هم شده و هر نوع ستمی را بیش از قبل وارد می‌کند،  نظام باید انسجام خود را حفظ کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ممکن است دو گروه این انسجام را برهم بزنند، گفت: یکی از این گروه‌ها افرادی هستند که اصرار دارند بر بیراهه برجام ادامه دهند و دیگر افرادی که بخواهند از این بن‌بستی که دولت در آن قرار گرفته است بهره‌برداری جناحی و شخصی کنند. به نظر من رهنمودهای مقام معظم رهبری کاملا روشن است که اقتدار ما در انسجام ماست و این انسجام باید از طرف همه پذیرفته شود و دولت نیز باید اذعان کند که در این تلاش ۵ الی ۶ ساله خود شکست خورده و مخالفان دولت هم باید بپذیرند که هر اتفاقی افتاده در مجموعه نظام بوده و باید انسجام نظام را حفظ کنند.

رامین همچنین درباره انتقال سفارت امریکا از تل‌آویو به قدس تصریح کرد: در رژیم آمریکا معمولا جناح‌ها همدیگر را کامل می‌کنند. اوباما که جانشین جرج بوش پسر شد اقدامات او را تکمیل و اصلاح کرد. آقای ترامپ هم آمده تا تمام تلاش‌های آقای اوباما را تکمیل کند.

وی ادامه داد: اوباما هرچه توانست با شیطنت و فریبکاری از جمهوری اسلامی امتیاز گرفت و باعث تضعیف ظاهری انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی شد و آقای ترامپ از این فرصت استفاده کرد و با این تصور که اگر سفارت خود را منتقل کند جمهوری اسلامی هیچ اقدامی نمی‌کند، این کار را انجام داد. درحالی که نظام جمهوری اسلامی دولت نیست و فراتر از دولت است و قوای سه‌گانه بخشی از حاکمیت ما هستند و ولایت فقیه ابزار قدرت جهانی اسلام و جهان تشیع است و آنها این موضوع را نادیده می‌گیرند هرچند در داخل کشور هم برخی‌ها قدرت جهانی اسلام را نادیده می‌گیرند.

معاون مطبوعاتی دولت نهم خاطرنشان کرد: اقداماتی را که ترامپ انجام می‌دهد ابتدا یک شور و نشاطی را در میان ضد انقلاب و دشمنان اسلام ایجاد کرد اما کاملا موقتی است و به سرعت این جریانات برمی‌گردد و مانند بوم‌رنگ به صورت خود آنها برخورد می‌کند و امت اسلامی در مقابل این اقدامات ابلهانه و جنایتکارانه قیام خواهد کرد و در مقابل این جریانات خواهد ایستاد و این در نهایت به نفع آزادی فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز