خبرگزاری کار ایران

مرجان مهدوی روشن خبرداد:

تشدید پایش واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۷۷

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشدید پایش مستمر واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی و رعایت ضوابط برچسب گذاری و نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مرجان مهدوی‌روشن، مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شبکه‌های تابعه دانشگاه با بیان اینکه نظارت بر نحوه تولید و نگهداری مواد غذایی و بهداشتی ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد، گفت: لازم است نظارت‌ها به‌گونه‌ای باشد که منجر به کاهش عوامل خطرزا، آلودگی‌ها و بیماری‌های ناشی از مصرف مواد غذایی شود. در این خصوص، تشدید نظارت‌ها می‌تواند بر پیشگیری و کاهش بار بیماری‌های غیر واگیر نقش مهمی داشته باشد.

وی، ضمن تاکید بر  تشدید پایش مستمر واحدهای تولیدی و رعایت ضوابط برچسب‌گذاری و نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای، از تمامی کارشناسان خواست با رعایت قوانین موجود تخلفات را پیگیری و نتایج را گزارش کنند.

در ادامه  کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شبکه‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه نحوه بازدید فرآیندها، بازدید و... بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز