نماینده داراب:
فساد در برخی شرکتهای حمل بار، رانندگان را مورد آزار و اذیت قرار میدهد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در برخی پایانههای حمل بار سیستمهای پیامک ایجاد شده که در صورت گسترش این سیستم باید روند آن به طور عادلانه انجام گیرد. در برخی شرکتهای حمل بار فسادهایی وجود دارد که رانندگان را مورد آزار و اذیت قرار میدهد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، رضا انصاری نماینده مردم داراب در جریان صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اعتراضات اخیر رانندگان اظهار کرد: رانندگان در دوران دفاع مقدس نقش زیادی داشتند و توقع امروز آنها که تنها توجه به مشکلات است، توقع زیادی نیست. یکی از تبعیضها در مورد رانندگان امتیازات ویژهای است که منطقههایی به ویژه در پایانه بندر عباس وجود دارد.
وی ادامه داد: بیعدالتیها جامعه را آزار می دهد و یکی از بارزترین مصادیق آن امروز موضوع رانندگان است. اگر این رانت که رانندگان را عصبانی کرده از بین نبریم رانندگان راضی نمیشوند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در برخی پایانههای حمل بار سیستمهای پیامک ایجاد شده که در صورت گسترش این سیستم باید روند آن به طور عادلانه انجام گیرد. در برخی شرکتهای حمل بار فسادهایی وجود دارد که رانندگان را مورد آزار و اذیت قرار میدهد.
وی در پایان گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای با توجه به حجم گسترده اقداماتی که نیاز دراد به آنها رسیدگی کنند نمیتوانند به همه موضوعات با حساسیت ویژه به طور همزمان رسیدگی کنند. رقم بیمه رانندگان دو برابر شده و این امر نارضایتی آنها را افزوده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده داراب در مجلس گفت: این موضوع را همچنان که کمیسیون عمران پیگیری میکند شورای امنیت هم با کمک وزارتخانهها به طور جد پیگیر است.