خبرگزاری کار ایران

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد:

امکان تعجیل در اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاهی در اول تیر ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۲۴

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: همه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر دارای برگ آماده به خدمت در یکم شهریور و آبان ۹۷ در صورت تمایل می‌توانند، تاریخ اعزام به خدمت خود را به اول تیرماه سال ۹۷ تغییر دهند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با نیروهای مسلح و ایجاد ظرفیت آموزشی محدود برای اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال جاری، همه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور و آبان ماه ۹۷ هستند، در صورت تمایل به اعزام به خدمت در اول تیرماه سال جاری از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) اقدام کنند.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت ایجاد شده، صرفا مربوط به تاریخ اعزام اول تیرماه است، افزود: متقاضیان می توانند نتیجه درخواست خود را ظرف ۴۸ ساعت از طریق دفاتر مذکور پیگیری کنند.

 معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا  گفت: ثبت درخواست تعجیل از طریق دفاتر (پلیس +۱۰) امکان پذیر است و به علت محدودیت ظرفیت، درخواست‌هایی که زودتر ثبت شده اند در اولویت رسیدگی قرار می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز