خبرگزاری کار ایران

روزنامه «سان» گزارش داد:

احتمال تغییر محل دیدار ترزا می و دونالد ترامپ در بریتانیا

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۷۵

رئیس‌جمهوری آمریکا قرار است در ماه جولای به بریتانیا سفر کند و با نخست‌وزیر این کشور دیدار داشته باشد. بسیاری از مردم بریتانیا اعلام کرده‌اند که در اعتراض به سفر رئیس‌جمهوری آمریکا تظاهرات گسترده‌ای راه خواهند انداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا خواهد خواست تا به‌خاطر تظاهرات در مرکز لندن در سفرش به بریتانیا با او در منزل ییلاقی‌اش دیدار کند. این خبر را روزنامه سان روز گذشته -یکشنبه- منتشر کرد. 

بر اساس این گزارش، جزئیات برنامه دیدار رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر بریتانیا را «کیم داروک» سفیر بریتانیا در آمریکا، به کاخ سفید خواهد داد. 

بنا بر این گزارش، داروک دو پیشنهاد به کاخ سفید خواهد داد: یکی ملاقات در داونینگ استریت و دیگری دیدار در چکرز، کاخ اربابی در ۶۰ کیلومتری شمال غربی لندن. این گزارش با نقل این خبر از یک منبع اضافه کرد که واضح است که ترزا می دیدار در چکرز را ترجیح می‌دهد. 

همچنین براساس این گزارش، از ترامپ خواسته خواهد شد که با ملکه الیزابت نه در کاخ باکینگهام بلکه در کاخ وینزور، اقامتگاه سلطنتی در غرب لندن، چای بنوشد. 

 براساس گزارش روزنامه سان، داروک به کاخ سفید پیشنهاد خواهد کرد که ترامپ از پارلمان بریتانیا نیز دیدار نکند. 

دفتر نخست‌وزیر بریتانیا برای اظهارنظر در این‌باره در دسترس نبود.  

ترامپ قرار است در ماه جولای به بریتانیا سفر کند و با ترزا می دیدار داشته باشد. بسیاری از مردم بریتانیا اعلام کرده‌اند که در اعتراض به سفر رئیس‌جمهوری آمریکا تظاهرات گسترده‌ای راه خواهند انداخت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز