خبرگزاری کار ایران

حضور علی دایی و پاشازاده در تمرین تیم ملی (گزارش تصویری)

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۶۴

علی دایی بهترین گلزن جهان و مهدی پاشازاده بازیکن سابق تیم ملی با حضور در کمپ بشیکتاش ترکیه با کارلوس کی روش و اعضای تیم ملی دیدن کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال، علی دایی و مهدی پاشازاده عصر امروز با استقبال مسوولان فدراسیون فوتبال با محمدرضا ساکت، کارلوس کی روش و اعضای تیم ملی دیدن کردند.
این دیدار صمیمانه در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از دیدار برابر ترکیه برگزار شد.
دایی و پاشازاده پس از دقایقی گفتگو با ساکت و کی روش در جمع ملی پوشان حاضر شدند و پس از گرفتن عکس یادگاری، پیراهن امضا شده تیم ملی از سوی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به نمایندگی از تمام بازیکنان تیم ملی به بهترین گلزن دنیا و بازیکن سابق تیم ملی اهدا شد.
سپس دایی و پاشازاده در جمع خبرنگاران حاضر شدند و با آنها درباره حمایت از تیم ملی به گفتگو پرداختند.
دایی و پاشازاده سپس تمرین تیم ملی را به طور کامل تماشا کردند.
پس از پایان تمرین تیم ملی، دایی به همراه کارلوس کی روش به بخشهای مختلف کمپ تیم بشیکتاش رفتند و از امکانات این باشگاه ترکیه ای دیدن کردند.
حضور علی دایی و پاشازاده در تمرین تیم ملی (گزارش تصویری)حضور علی دایی و پاشازاده در تمرین تیم ملی (گزارش تصویری)حضور علی دایی و پاشازاده در تمرین تیم ملی (گزارش تصویری)حضور علی دایی و پاشازاده در تمرین تیم ملی (گزارش تصویری)حضور علی دایی و پاشازاده در تمرین تیم ملی (گزارش تصویری)حضور علی دایی و پاشازاده در تمرین تیم ملی (گزارش تصویری)حضور علی دایی و پاشازاده در تمرین تیم ملی (گزارش تصویری)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز